Problemer med driver.........!!!
Fra : Behrens-69

Dato : 20-10-02 21:10

Hej alle.
Jeg har problemer med at finde en driver til mit GF4 mx440 (asus 64 Mb tv
out)) kort. Jeg har prøvet de fleste men uden held. Styresystem XP.
Mvh CB

Fra : Klitgaard

Dato : 20-10-02 23:05

www.nvidia.com

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Behrens-69

Dato : 22-10-02 19:08

Ja det er sku flot Poul, der har jeg jo været som der næsten står,
klump......!!

Fra : Klitgaard

Dato : 22-10-02 22:37

> Ja det er sku flot Poul, der har jeg jo været som der næsten står,
> klump......!!

Øh, hvordan skulle jeg vide at nvidia.com var under "de fleste"? Og jo, dit
grafikkort har et nvidia chipset.
Ellers god jagt for der er nok ikke andre der gider hjælpe dig mere
herinde...håber jeg...

Fra : Behrens-69

Dato : 24-10-02 16:16

Ja ok hvis det er sådan nogle uduelige svar man får, kan det vel osse være
lige meget.....