Content Providers
Fra : Tamen

Dato : 20-10-02 19:43

Måske lidt off topic, men tilgiv mig :)

Jeg har, til egen brug og for øvensens skyld, lavet et script der
downloader tv-program oversigter fra tv2.dk og viser det i et mere
overskueligt format. Det var sjovt nok at lave, men nu begynder folk at
ville bruge scriptet, både som almindelige brugere på min hjemmeside og
kommecielt, på deres egen hjemmeside. Og så går det jo ikke at jeg
ripper tv2.dk
Er der derfor nogen der kender nogen der levere tv-program lister og
lignende? Jeg ved Ritzau gør, men jeg tror det er lidt overkill i min
situation :)

Tamen

Fra : Allan E

Dato : 21-10-02 16:49

"Tamen" <tamen@cloudhouse.dk> wrote in message
> [...]
> Er der derfor nogen der kender nogen der levere tv-program lister og
> lignende? Jeg ved Ritzau gør, men jeg tror det er lidt overkill i min

Du kunne jo starte med at skrive til tv2 og høre om du kunne lave en aftale
med dem, evt. få tilladelse til at gøre som du gør nu. Det kan vel ikke gå
værre end at du får et nej..?

Mvh Allan E

Fra : Tamen

Dato : 22-10-02 07:54

Men er det holdbart hvis jeg begynder at sælge scriptet?
Men du har ret, jeg ka jo altid spørge :)