Nu rejser de snart :-(
Fra : Louise Viborg

Dato : 20-10-02 18:19

Hej alle sammen!
Ja, så er vores killinger blevet 11 uger gamle, og nu er der ikke længe
til de alle skal ud til hver deres fremtidige hjem. På den ene side
glæder jeg mig lidt, og på den anden side......ååhh, det blir sgu hårdt!
Atomic Kitten kører vi til Jylland med på søndag. Fredag d.1/11 kører vi
til sjælland med Anakin Skywalker og d.2. flytter Amadeus over til sine
nye forældre her i Odense.
Nu er der sket det helt fantastiske, at jeg er blevet tilbudt at købe
min absolutte drømmekat over alle drømmekatte, hvilket også betyder, at
Amatyst er blevet sat til salg. Så vi håber snart at finde et dejligt
hjem til ham også

Se alle de nye billeder på min hjemmeside

Med venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - Rødmakreltabby - hvid hankilling til salg!

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Grit Wessel

Dato : 20-10-02 19:46

> Nu er der sket det helt fantastiske, at jeg er blevet tilbudt at købe
> min absolutte drømmekat over alle drømmekatte,

Hvem? *vildt nysgerrig*

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-10-02 20:01

Hej Grit!
Det er True Trust Gonzo. Han kan ses på Birgittes hjemmeside:
www.truetrust.dk.
Han er efter min favorithankat EC. S*Rockringen's Journey, og at moderen
er GIC S*Rockringen's Kim Wilde er jo heller ikke helt dårligt

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-10-02 20:22

Louise skrev
<Amatyst er blevet sat til salg. Så vi håber snart at finde et dejligt hjem
til ham også >

Meget stort SUUK

--
Marianne