tele dk adsl driver mig til vandvid
Fra : Chokmah

Dato : 23-01-01 23:25

ok icq virker ikke - der er mellem 9 timers til 3 ugers forsineklse på news
indlæg - 8-9 timer om dagen kan jeg ikke afsend eog modtage post - eller gå
på nettet - men FTP VIRKER.
resten kan hentes på - wol - hvor jeg ikke kunne få kober :(
MvH
Chokmah
ps jeg kan sgu ikke huske om det heder asdl eller adls ?
andre med samme problem

Fra : Charlie Cleanup

Dato : 24-01-01 04:49

:: - der er mellem 9 timers til 3 ugers forsineklse på news

Are you using news://193.162.153.117/ ? Hmm, no, it looks like you
are using the overloaded news.tele.dk. Hmmm hmmm, looks pretty bad.
Yup, PRETTY BAD. Looks like nearly a ten hour delay right now on news
between 193.162.153.117 before it gets to news.tele.dk. Yup, REAL bad.
Nobody who cares about news would want to read from news.tele.dk as
long as news://193.162.153.117/ is available to all TDC customers.

(Yeah, there are other problems too, we'll fix 'em Real Soon Now[tm]
but if you want your news FAST you really want to use news://193.162.153.117/
oh boy yes you do yessiree oooh yeah oh baby oh yeah yea oooh honey oooh oh oh oooh mmmm rrr ooo oh do it oh oh OH OH OH OH oh oooh mmmmm, that was nice, wanna do it again? meow)

Fra : Niels Callesøe

Dato : 24-01-01 09:41

Chokmah wrote in <94l7ha$oaf$1@news.inet.tele.dk>:

>ps jeg kan sgu ikke huske om det heder asdl eller adls ?

Tro mig, du er hverken den første eller den sidste der har det
problem...

Svaret er hverken eller, men adsl (Assymetric Digital Subscriber Line).

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 01:59

On 24 Jan 2001 08:41:29 GMT, SPAM.niels2000.FILTER@mail.dk (Niels
Callesøe) wrote:

>Tro mig, du er hverken den første eller den sidste der har det
>problem...
jamen gude ved om de nogen sinde dukker op så sent som i dag har jeg
set der er referet til indlæg 3 steder - som var skrevet i dag - men
de kommer ikke ned ? eller gør de ?
MvH
Chokmah