Genladning af patroner
Fra : Permoje

Dato : 20-10-02 13:28

Hej

Eller er der nogle der vil genlade mine patroner 6,5 x 55.
Mod betaling selvfølgelig.

Skriv en pris.

Eller er der nogle der vil sælge udstyret rimelig billigt.

Mvh. Permoje

Fra : Bisgaard

Dato : 20-10-02 21:18

http://www.kandu.dk/

Fra : Bisgaard

Dato : 20-10-02 21:22

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik Prestmo

Dato : 20-10-02 22:29

Permoje <Permoje@adslhome.dk> skrev i
> Hej
>
> Eller er der nogle der vil genlade mine patroner 6,5 x 55.
> Mod betaling selvfølgelig.

Det ville jeg ALDRI finne på å gjøre:

- Fordi jeg ikke kjenner deg

- Fordi jeg aldri har sett riflen din

- Fordi jeg ikke har noen mulighet til å finne ut hva DIN rifle tåler

- Fordi jeg ikke har høy nok forsikring

- Fordi jeg ikke vet HVA du er ute etter

- Fordi jeg ikke kjenner til hvilken advokat du har

Jeg håper alle andre her er såpass oppvakte at de ALDRI finner på noe slikt,
som å lade ammunisjon for andre mot betalig, eller uten, for et våpen de
aldri har sett selv.

Kjøp deg ladeutstyr og lær deg kunsten selv. Det er utviklende, både som
menneske (ansvarsdannende) og som skytter og jeger.

Og ikke minst det er lett å lære, når du bare har noen til å vise deg
hvordan....

EP

Fra : Buck

Dato : 21-10-02 07:33

Er du en haj til genladning?

Jeg har netop investeret i et RCBS anlæg og har indrettet værkstedet på
forsvarlig vis, men jeg er fuldstændig grøn på genladeområdet, så jeg er
villig til at "låne" dig mit nye anlæg mod at du lærer mig at bruge
værktøjerne rigtigt...
Jeg har selvfølgelig været på kursus for at få tilladelsen, men der lærer
man jo ikke alt...
Jeg har die-sæt til 6,5x55

Du medbringer selv Hylstre, fænghætter, krudt og projektiler.

(bor i sønderjylland)

Evt. andre der har lyst til at vise mig hvordan det skal gøres?
--
/Buck

Fra : Permoje

Dato : 21-10-02 21:23

Hej

Jeg troede ikke at man skulle have en tilladelse til det ?????

Og advokater og andet good habend...........

Jeg har ikke en dyt forstand på det.

Men det lyder til at det er nemmere at købe færdige patroner.....MEN DET
KOSTER....

Lad mig se.....Jeg kontakter lige nogle af Jer over Jeres private addresse.

TAK FOR DE MANGE HENVENDELSER.

Mvh. Permoje