HJÆLP.. Død computer...
Fra : SH

Dato : 20-10-02 10:15

Jeg håber der er nogen her der kan hjælpe med at vække min computer til live
igen...

Jeg brugte min computer i går.. Alt virkede fint, der blev ikke installeret
noget eller noget i den retning.. Jeg lukkede computeren på normal vis
(start/luk computer).. Da jeg så ville tænde for den her til morgen, sker
der ingenting... Skærmen tænder ikke, den ikke nogen beep's fra sig eller
noget..

Jeg startede med at åbne computeren for at kigge ind.. Alt ser ud til at
køre, harddisken starter op og alle blæsere osv kører... Der sker bare ikke
mere!! Jeg har prøvet at tage alt unødvendigt ud, resette bios'en med
jumperen på bundkortet uden resultat!!

Er der nogen her der har en ide om hvad der er gået galt i løbet af natten
og kan hjælpe mig med god forslag, vil jeg blive meget glad...

Min computer består af:

Soltek SL-75DRV4
AMD XP 1700+
256MB VeriTech Ram
Maxtor 40Gb harddisk
Gf 2ti grafikkort

Håber der er nogen der kan hjælpe....

På forhånd tak for hjælpen

SH

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-10-02 11:02

SH wrote:
> [...]
> bare ikke mere!! Jeg har prøvet at tage alt unødvendigt ud, resette
> bios'en med jumperen på bundkortet uden resultat!!

Umiddelbart lyder det som en død processor eller motherboard. Kan du ikke
komme til at teste disse hos en kammerat?

-Michael

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 21-10-02 20:54

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart lyder det som en død processor eller motherboard. Kan du ikke
> komme til at teste disse hos en kammerat?

Jeg har oplevet en virus der tog livet af min computer på den måde. D 26
april står som en meget slem dag for mig. Dagen for tjernobyl katastrofen,
og en harsk virus går i aktion! Den slettede min Bootsector og Bios....

Hygge