info .... Tiger skiftede køn i fredags
Fra : Inger Kaya

Dato : 19-10-02 21:51

Var til dyrlæge med de små i fredags til revacc. og der blev kønnet
endelig fastslået - Tiger er en lille rød dame. De var faktisk ikk
mindre end 2 dyrlæge som kiggede på dem for at være sikker. Så mente
manden ikk hun skulle hedde Tiger ... det var et drengenavn.. så idag
har hun så skiftet navn også ... og hedder nu Tiggy.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-10-02 23:22

On 19/10/2002 22:50, in article d7h3ru0dr2b41mg9je8t4lc76urjr17pu7@4ax.com,
"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> wrote:

> [...]
> manden ikk hun skulle hedde Tiger ... det var et drengenavn.. så idag
> har hun så skiftet navn også ... og hedder nu Tiggy.

Det skal du ikke være ked af - der er meget mere erfarne folk end dig, der
har kønsbestemt killinger forkert...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 19-10-02 23:40

Det sjove er faktisk at jeg i lang tid har troet det var en hunkat men
dyrlægen var overbevidst om det var en han pga. farven.
Jeg kunne i ro og mag herhjemme studerer dem lidt og kunne ikk se
nogen forskel. *GGG* Og dog alligevel lidt for jeg var faktisk sikker
på Tiggy var en hun men mere i tvivl om Thortía. Men som sagt var jeg
alligevel usikker som Bambi på glatis fordi jeg er ny i faget. Også
specielt fordi dyrlægen var overbevidst om det andet.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-10-02 00:47

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> alligevel usikker som Bambi på glatis fordi jeg er ny i faget. Også
> specielt fordi dyrlægen var overbevidst om det andet.

På katteudstillingen i Odder lørdag snakkede vil med Jack og Basils
opdrætter der også lige havde måttet annullere salget af en killing fordi
den havde "skiftet køn" fra han til hun.

Der er det nemmere med siamesere, der er man IKKE i tvivl om hannerne, det
er nemlig et af det steder der bliver "maskede" på en siameser *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-10-02 07:50

*GGGG* ja sådan kan det gå, de katte er altså
"upålidlige" og gør alt for at forvirre os, selv kønskifte ;))

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk