ftp_rawlist er langsom
Fra : Thomas Petersen

Dato : 19-10-02 21:46

Hej,

Jeg sidder og roder med ftp-funktioner som jeg har compilet ind i min PHP
4.2.3. Jeg kører Apache 1.3.26, så er det på plads.

Mit problem er at funktionen ftp_rawlist() er MEGET langsom, og nogle gange
returnerer den slet ikke noget. Nogle få gange kører det bare derudaf og jeg
får det rigtige indhold frem, som er på FTP-serveren, men de fleste gange
får jeg ikke det rigtige indhold, eller slet intet indhold. Nogle gange kan
der gå 10-20 sekunder inden, der sker noget.

Jeg har fundet noget om at hvis man har ProFTPd kørende, så kunne det give
problemer, jeg har fjernet ProFTPd fra min linux maskine, men det virker
stadig ikke :(

Nogen, der har været ude for noget af det samme problem ?

Mvh.
Thomas