Leadtek WinFast 3D S320 - 16 MB
Fra : Leif Poulsen

Dato : 19-10-02 16:40

Er der en venlig sjæl der kunne give mig et godt råd om hvilken driver jeg
skal bruge til ovennævnte kort.

Den kører nu på en NVidia Riva TNT, men er det det mest optimale ?

Jeg kører Win2k

Leif

Fra : Thomas

Dato : 19-10-02 22:28

Bare brug den nyeste detonator fra Nvidia, det funker for mig.
Hilsen
Thomas

Fra : Leif Poulsen

Dato : 19-10-02 23:01

"Thomas" <Thomas@wonderfullspam.dk> skrev i en meddelelse
> Bare brug den nyeste detonator fra Nvidia, det funker for mig.
> Hilsen
> Thomas

Hej Thomas

Det må jeg prøve

Har du evt. Downloadsted og/eller fil-navn, versionsnavn eller andet der
indentificerer den !

Leif

Fra : Thomas

Dato : 20-10-02 05:21

www.nvidia.com/content/drivers/

Husk at afinstallere gamle drivere først.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 20-10-02 10:51

> www.nvidia.com/content/drivers/
>
> Husk at afinstallere gamle drivere først.
>
> Hilsen
> Thomas

-klip-

Tak for hjælpen, Thomas.