Get2net er da bagud !
Fra : Wingman

Dato : 23-01-01 02:28

Tænk en gang at get2net ikke engang kan tilbyde sine kunder ADSL.

De må da have sagt farvel til mange internet kunder, samt at de ikke får
nogle nye kunder der vil på adsl forbindelse.

Jeg syntes generelt at de går mere op i gejl og lir som dots og disneyplast
og hvad ved jeg.

Folk vil sgu da ha billig internet opkoblinger og ikke alt det gejl og fis
som de har.
Mange af mine venner har forladt g2n pga. deres gejl og ingen adsl
forbindelser.

De går vist mere op i telfoni end internet hos tele2.

Men måske kommer de med et godt FWA prudukt man ikke kan stå for
De havede da fået en licens også ikke ?
--
Best regard´s / Venlig hilsen
Kim @ndreasen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-01 04:17

Tue, 23 Jan 2001 02:27:50 +0100, skrev "Wingman" <kim5@opelpower.dk>:

>Folk vil sgu da ha billig internet opkoblinger og ikke alt det gejl og fis
>som de har.

Og det er det, der er problemet, det er vist svært at tjene pene på
xdsl.

>Mange af mine venner har forladt g2n pga. deres gejl og ingen adsl
>forbindelser.

Get2Net/Tele 2 vil hellere tjene penge og satse på fastnettelefoni.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Gerner Mo

Dato : 23-01-01 17:22

On Tue, 23 Jan 2001 02:27:50 +0100, "Wingman" <kim5@opelpower.dk> wrote:

>Men måske kommer de med et godt FWA prudukt man ikke kan stå for
>De havede da fået en licens også ikke ?

Det er In2Loop A/S (Tele2) der fik licens i 3.5 Ghz båndet.

Men hvorfor skulle deres internet blive bedre af den grund ?

--
30392174@pager.icq.com