Søger script til at ændre farve på scrool-~
Fra : Leon Jessen

Dato : 19-10-02 12:50

Søges...

Pfh. tak

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-10-02 13:23

Sat, 19 Oct 2002 13:50:01 +0200, skrev "Leon Jessen"
<Se_min@signatur.ok>:

>Søges...

body      {
      scrollbar-3d-light-color:blue;
      scrollbar-arrow-color:red;
      scrollbar-base-color:black;
      scrollbar-dark-shadow-color:green;
      scrollbar-face-color:yellow;
      scrollbar-highlight-color:red;
      scrollbar-shadow-color:blue;
      }

Fra : Leon Jessen

Dato : 19-10-02 13:36

"Knud Gert Ellentoft" skrev:
> body {
> [...]

Hey Knud,
Takker, men hvor skal det indsættes for at virke?

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Hønemor

Dato : 19-10-02 14:02

Efter <head>
KH Hønemor

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-10-02 14:25

Sat, 19 Oct 2002 14:36:13 +0200, skrev "Leon Jessen"
<Se_min@signatur.ok>:

>Takker, men hvor skal det indsættes for at virke?

I dit cssark.

Fra : Leon Jessen

Dato : 19-10-02 15:16

"Knud Gert Ellentoft" skrev:

> I dit cssark.

Perfekt, tak :)

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Is

Dato : 20-10-02 20:41

----

Er der et sted jeg kan se hvilke farver der er til rådighed ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-02 21:40

Sun, 20 Oct 2002 21:40:36 +0200, skrev "Is"
<detteerminnewsgruppemailadresse1@get2net.dk>:

>Er der et sted jeg kan se hvilke farver der er til rådighed ?

Alle, du kan jo bare bruge hex i stedet for.
(#000000 - #ffffff).

Fra : John Hvidtfeldt

Dato : 19-10-02 15:13

Prøv dette lille freeware program.