diflucan/mycostatin/nizoral
Fra : thomas

Dato : 19-10-02 11:56

købes. åbnet el. uåbnet. 1000 kr./pk. omgående afregning.

kun email svares

venlige hilsner
mhh@jubiimail.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-10-02 12:37

thomas wrote:

> købes. åbnet el. uåbnet. 1000 kr./pk. omgående afregning.
>
> kun email svares

cc til e-mail, da Thomas åbenbart ikke læser med her.

1. Gå til lægen, hvis du har brug for svampefræbende midler.

2. Lad være med at poste købs/salgs-annoncer i nyhedsgrupper, hvor den
slags ikke hører hjemme. Du kan læse mere om nyhedsgrupperne og
eventuelt finde en egnet gruppe på http://www.usenet.dk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : thomas

Dato : 23-10-02 13:06

Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk> wrote in message news:<3DB143C4.2933@mail.dk>...

> [...]
>
> 2. Lad være med at poste købs/salgs-annoncer i nyhedsgrupper, hvor den
> slags ikke hører hjemme. Du kan læse mere om nyhedsgrupperne og

Det må du søreme' undskylde.. jeg skal se om jeg kan cancel' dem via google.

Hilsner...