Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Polaroid film til Mamiya 645 super bagstyk~
Fra : Poul B-H

Dato : 18-10-02 20:29

Så fik jeg mig endelig et Polaroid bagstykke, men det er vanskelligt at
finde film til det. De film jeg har set i forretningerne har ikke en gang
angivelse af ISO/DIN værdier. Hvilke kan man bruge ?

De film jeg så lå på 250-350 for 20 billeder, det er jo noget dyrere end de
5-7 kr pr billede, som en venlig sjæl oplyste her forleden. Findes de
billigere i ind eller udland ?

Der anbefales Landpack 100 eller 600 serien, men de er vistnok erstattet af
nogle andre nutildags.

Poul B-H

Fra : 2rb1

Dato : 25-10-02 21:12

Tjaa.. det er vist prisen. jeg giver 162,- ved min importør for en twinpak
Polapan 100

Mvh. 2rb1

Fra : Poul B-H

Dato : 25-10-02 23:33