MCSD Visual C++ 6 eller .net
Fra : Nyberg

Dato : 18-10-02 18:00

Hej

Det er nok lidt uden for denne gruppe men MCSD.
Jeg har tænkt på af gå i gang med en MCSD da jeg kan bruge det på mit
arbejde vi bruger Visual C++ v6 og det se ikke ud til af vi gå over til .net
det næste år eller to.

men da kikke mig lidt på nette blev jeg i tvivle om den gammel ville ud gå
eller om det kan betale sig af gå i gang.

hvad syntes i skal jeg tage den gammel eller vente og tage den ny eller
helt lade vær

MVH

René

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-10-02 11:04

Som svar på skriblerier forfattet af Nyberg

> [...]
> Jeg har tænkt på af gå i gang med en MCSD da jeg kan bruge det på mit
> arbejde vi bruger Visual C++ v6 og det se ikke ud til af vi gå over

Tag en MCSD hvis du og/eller virksomheden kan høste nogle fordele
Du kan stå stærkere i en situationmed lønforhandling når din MCSD er i hus
Det afhænger lidt af virksomheden
Der ligger nogle rent teoretiske ting i en MCSD, men de følger jo nøje M$'s
møde at gøre tingene på

> men da kikke mig lidt på nette blev jeg i tvivle om den gammel ville
> ud gå eller om det kan betale sig af gå i gang.

MSCD er bleven lavet om så mange gange i årenens løb at den sikkert bliver
lavet om igen
Har du et behov her og nu, så kan det altid betale sig at gå i gang

> hvad syntes i skal jeg tage den gammel eller vente og tage den ny
> eller helt lade vær

Er du tvivl om du skal tage en MCSD så er det sikker ikke umagen værd
Hvad med datalog kurser?
Gør op med dig selv hvad du vil bruge en MCSD til - nu og i fremtiden

mvh/Peter Lykkegaard