bare lidt undren
Fra : Peter Holm

Dato : 18-10-02 15:39

Hejsa,
jeg sidder og kigger lidt på hd's på QXL og undrer mig over de forskellige
bud.
Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor man byder 480kr for en 20GB
seagate, når man kan købe en helt ny 80GB for 900? Det synes som nogle meget
dyre MB.
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1016848719/_37353642/
LS61-61-E8471660C015A7/#largeimage

Hvad er det jeg har misset ??

Let undrende....
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Langt fra Las Vagas gør det igen!
Liva: "Vil du høre noget helt vildt irriterende?"
Kasper: "Du har købt den nye med Poul Krebs?"

Fra : M.N.

Dato : 18-10-02 17:07

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor man byder 480kr for en 20GB
> seagate, når man kan købe en helt ny 80GB for 900? Det synes som nogle

Det kan jo være at man ikke vil betale 900,- for en disk med 80 GB som man
ikke har brug for. Så er de sidste 420,- smidt ud.

Mogens

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-10-02 17:17

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor man byder 480kr for en 20GB
> seagate, når man kan købe en helt ny 80GB for 900? Det synes som nogle

Nogle bundkort kan ikke køre med så store diske. Måske det er årsagen?
Det er ikke alle folk der rask væk køber en helt ny pc, fordi at den
nyeste/største harddisk ikke kan køre i den gamle. Personlig ville jeg
aldrig gi' så meget for så lidt, men sådan er vi jo så forskellige.

- Martin