Nødetablering af inet forbindelse
Fra : Flemming Riis

Dato : 21-01-01 23:02

Grundet kabelbrud i herlev , mangler nogle bekendtes firma deres 2mb i
optil 10-12 dage , nærmere bestemt marielundsvej.

Er der nogle der kan levere (med kort varsel) trådløst internet adgang
i herlev

Nogle ideer til alternativ ? , der bliver sat mailadgang op via mobil
telefoni men det er jo ikke specialt hurtigt.

Det skal ikke være 2mb men alt over 64kbs ville være lækkert.

mvh
Flemming Riis

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-01-01 23:55

Flemming Riis <flemming@riis.nu> skrev :

>Grundet kabelbrud i herlev , mangler nogle bekendtes firma deres 2mb i
>optil 10-12 dage , nærmere bestemt marielundsvej.

Også dig ? Jeg skal koble nogle på literbuen, op med modemer i
morgen mandag - suk !

--

Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Flemming Riis

Dato : 21-01-01 23:59

On Sun, 21 Jan 2001 23:55:00 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Også dig ?

Nope, bare nogle jeg har lovet at holde lidt øje med.

> Jeg skal koble nogle på literbuen, op med modemer i
>morgen mandag - suk !

Modemmer ?, de nukede deres telefonliner ved samme lejlighed.

Er det nogle linjer der overlevede eller nogle ny trukne ?

Men hvis ikke andet lærer folk at man ikke skal sende
"seminstorepowerpoint.ppt" fil over en forbindelse via mobiltelefon.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-01-01 00:15

> Men hvis ikke andet lærer folk at man ikke skal sende
> "seminstorepowerpoint.ppt" fil over en forbindelse via mobiltelefon.

Samt at have alternativt fremførte kredsløb så en lille entreprenør ikke kan
ødelægge din dag

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Flemming Riis

Dato : 22-01-01 00:18

On Mon, 22 Jan 2001 00:14:50 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>Samt at have alternativt fremførte kredsløb så en lille entreprenør ikke kan
>ødelægge din dag

Ting at tilføje til disaster recovery planen

1stk riffel med kikkert sigte så man kan skyde gravko fører inden for
1000m af virksomhed

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 22-01-01 00:31

Hej Flemming Riis <flemming@riis.nu>

>1stk riffel med kikkert sigte så man kan skyde gravko fører inden for
>1000m af virksomhed

Inkl. et skilt. People on gravecows will be shot on sight. Ugh!

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter Sjøntoft

Dato : 22-01-01 00:39

"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> wrote in message

> 1stk riffel med kikkert sigte så man kan skyde gravko fører inden for
> 1000m af virksomhed

Hvilken svendeprøve arbejdstilsynet kommer på når de skal sikre at det ikke
er farligt at arbejde som gravko fører i nærheden af dig

Peter Sjøntoft

Jeg arbejder for CyberCity, men udtaler mig hér for mig selv for egen
regning og risiko.

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 22-01-01 08:17

On Mon, 22 Jan 2001 00:18:08 +0100, Flemming Riis <flemming@riis.nu>
wrote:

>1stk riffel med kikkert sigte så man kan skyde gravko fører inden for
>1000m af virksomhed
Man læser og hører det så tit, gider du ikke lige forklare mig helt
nøjagtig hvad en "gravko" er, er det en ko der graver ?

/Goose
--
<URL:mailto:webmaster@goose.dk>
<URL:http://www.goose.dk>

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-01-01 08:29

http://www.hjv.dk/hjv/fsk/billeder/gravko.htm

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-01-01 06:23

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev :

>Samt at have alternativt fremførte kredsløb så en lille entreprenør ikke kan
>ødelægge din dag

Har du set hvad gravkoen spiste sig mæt i - uhadada en tyk håndmad

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-01-01 09:24

> Har du set hvad gravkoen spiste sig mæt i - uhadada en tyk håndmad

Ja, jeg læste det godt. Men alternativt fremførte kabler er jo aldrig
tættere end 1 meter (eller noget i den retning) på hinanden. Det er trods
alt en stor mundfuld at tage i en omgang.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-01-01 06:21

Flemming Riis <flemming@riis.nu> skrev :

>Modemmer ?, de nukede deres telefonliner ved samme lejlighed.

Kundne jeg skal ud til mistede "kun" deres digitale linier ,
telefoner og fax kører stadig