VIVO
Fra : pingpong

Dato : 17-10-02 15:29

Kræver det noget specielt at bruge en adapter som i den ene ende har Video
ind og TV ud (som SVHS-stik) og i den anden ende går ind i grafikkortet?
Jeg spørger fordi jeg ikke kan få nview til at finde mit tv når jeg sætter
det til i tv-out...

Jeg connecter gennem min SCART indgang på TV'et gennem en SVHS-->SCART
omformer...
På denne kan man også vælge input/output!
Vælger jeg output kan nview sagtens se TVet, men TVet kan ikke modtage!
Skifter jeg over på input efter jeg har sat nview op, kan jeg se et dårligt
billede indtil nview opdager at der ikke er et TV mere...

Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal få det til at virke...
Det virker fint hvis jeg sætter mit Geforce2Mx til, men det virker ikke på
mit TI4600...
Mit TV understøtter SVHS...

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 30-10-02 01:53

> Det virker fint hvis jeg sætter mit Geforce2Mx til, men det virker ikke på
> mit TI4600...
> Mit TV understøtter SVHS...

---
GF2MX'erne understøtter Twinview. Det er der ikke andre GF'er, der gør...