Xnews, downloade flere ting til forsk. ste~
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-10-02 23:07

Hejsa,

kan Xnews stilles således, at man laver en kø af en slags og vælger
nogle bestemte filer til at lande i et bibliotek på harddisken og
nogle andre til et andet sted for derefter at sætte downloaden
igang?

Jeg har skimmet manualen igennem, men kan ikke lige se det.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Dino

Dato : 18-10-02 15:43

Den 18-10 2002 skrev Mikael Nørrelund Andersen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> nogle bestemte filer til at lande i et bibliotek på harddisken og
> nogle andre til et andet sted for derefter at sætte downloaden

Jeg er ikke binær-ng bruger, så jeg kan ikke hjælpe. Men der står lidt om
ques på <http://xnews.newsguy.com/sizer/index.html> Og det har været
diskuteret i <news:news.software.readers> så måske kan du finde noget hvis
du søger i Google Groups.

--
Dino

Mine scripts og moduler til Hamsteren