Filling (Muffroom):
Fra : netper

Dato : 17-10-02 22:47

Filling (Muffroom):

Det står som en del af en opskrift, filling betyder fyld men hvad med
muffroom ????

og så lige denne her også

ground beef

Beef betyder oksekød men hvad betyder ground beef

Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-10-02 22:54

"netper" <netper.news@kandu.dk> wrote in message
> Filling (Muffroom):
>
> Det står som en del af en opskrift, filling betyder fyld men hvad med
> muffroom ????

Mon ikke der skal stå mushroom? (champion)

> ground beef
>
> Beef betyder oksekød men hvad betyder ground beef

Hakket oksekød.

Lars,
San Francisco

Fra : netper

Dato : 17-10-02 23:45

"Lars Ehlers" skrev d. 17-10-02 22:54 dette indlæg :

> "netper" <netper.news@kandu.dk> wrote in message

> Mon ikke der skal stå mushroom? (champion)

> Hakket oksekød.
>
> Lars,
> San Francisco

Ingredienserne er listet således

Filling (Muffroom):
1 1/2 pounds ground beef
1 onion, chopped very finely
4 cloves garlic, minced
1 bunch fresh dill, chopped finely
1 bunch flat leaf parsley, chopped very finely
salt and pepper

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Ehlers

Dato : 18-10-02 00:05

> [...]
> 4 cloves garlic, minced
> 1 bunch fresh dill, chopped finely
> 1 bunch flat leaf parsley, chopped very finely

Jeg har aldrig hørt ordet "muffroom" og en hurtig søgning på Google og Ask
Jeeves giver heller ikke noget resultat (ud over den opskrift du citerer).
Opskriften er på "Sambousak", gad vide om "muffroom" kommer fra samme sprog?

Lars
San Francisco

Fra : netper

Dato : 18-10-02 04:48

"Lars Ehlers" skrev d. 18-10-02 00:05 dette indlæg :
> [...]
citerer).
> Opskriften er på "Sambousak", gad vide om "muffroom" kommer fra samme

Hej lars

Ordet muffroom står jo også i parentes, og jeg tror egentlig at
betegnelsen fyld dækker ret godt, så mon ik jeg bare skal regne ordet
for et nickname eller et lokalt navn

Per

http://www.kandu.dk/