Billeder i mails i Evolution
Fra : Thomas Arildsen

Dato : 17-10-02 12:40

Jeg har et problem med Ximian Evolution: Den viser ikke billederne i de
emails, jeg modtager. Der bliver ved med at stå "Indlæser
beskedindhold..." i statuslinjen, mens den viser en email med billeder,
men billederne dukker aldrig op. Bruger jeg f.eks. Mozilla, er der ingen
problemer med de samme mails, så det må være noget med selve Evolution
og ikke f.eks. med emails'ene eller serveren.
Hvis det ellers har nogen betydning: Jeg bruger Evolution 1.0.8 på en
Mandrake 8.2.

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Mikkel Riis

Dato : 17-10-02 14:07

On Thu, 17 Oct 2002 13:40:00 +0200, Thomas Arildsen
<tari00@kom.auc.dk> wrote:

> [...]
>og ikke f.eks. med emails'ene eller serveren.
>Hvis det ellers har nogen betydning: Jeg bruger Evolution 1.0.8 på en

Hej Thomas,

Under e-mail indstillinger (mener jeg det hedder) kan du vælge om
Evolution skal/må indlæse webindhold. Er denne aktiveret ??

/Mikkel

yarrel -(at)- clusterfsck -(dot)- net

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 17-10-02 14:51

Mikkel Riis wrote:
> [...]
>
> Under e-mail indstillinger (mener jeg det hedder) kan du vælge om
> Evolution skal/må indlæse webindhold. Er denne aktiveret ??

Hvad jeg kan finde er: "Værktøjer" -> "Indstillinger for e-post..." ,
Fanebladet "Vis". Her vælger jeg under "I HTML-e-post": "Altid indlæs
billeder fra nettet". Er det den, du mener? Jeg kan ikke umiddelbart
finde andet, der lyder som om det gør tricket.
Problemet er bare, at dette ikke virker. Den indlæser ikke billederne,
selvom denne indstilling er sat. Det ser godt nok ud som om, at den
prøver, når der bliver ved med at stå "Indlæser beskedindhold..." i
statuslinjen, men...?!

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Mikkel Riis

Dato : 17-10-02 15:54

On Thu, 17 Oct 2002 15:50:56 +0200, Thomas Arildsen
<tari00@kom.auc.dk> wrote:

> [...]
>selvom denne indstilling er sat. Det ser godt nok ud som om, at den
>prøver, når der bliver ved med at stå "Indlæser beskedindhold..." i

Det var den jeg tænkte på.

Jeg ved ikke hvad der kan være af alternative løsninger, da jeg har al
HTML etc. slået fra.