souce kode til link samling
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-02 11:47

nogen som har det ? så jeg kan lave en link samling som man kan skrive i
online , og link´sne opdelt i grupper som jeg selv difinere.???

Fra : Martin Seebach

Dato : 17-10-02 11:52

"nn" <ddd> wrote in message
> nogen som har det ? så jeg kan lave en link samling som man kan skrive i
> online , og link´sne opdelt i grupper som jeg selv difinere.???

Der er en der hedder phpLinks..
http://phplinks.sourceforge.net/

Det er en ordentligt lokum, men det virker og kan alt og lidt til.

Den er heller ikke alt for svær at pille ved, hvis den skal indbygges i et
layout.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach