Nu hører alting sgu da snart op!! FY for F~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 17-10-02 09:53

Hej

Jeg har ikke lige mere at sige end, hvornår går jagtsæsonen ind på idioter,
geværet er ladet!

Mvh

Jesper

Læs dette.
http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=115638

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-10-02 10:52

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.snydt.stofanet.dk> writes:

> Hej
>
> Jeg har ikke lige mere at sige end, hvornår går jagtsæsonen ind på idioter,
> geværet er ladet!

I dag kl 12:30 ...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-10-02 11:45

Åhh stakkels lille kat, men hvis ejeren havde overholdt loven var det ikke
sket.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 17-10-02 12:56

Men, så havde et barn på afveje måske istedet stukket hånden i saksen ...
eller en ræv var gået i den...eller et pindsvin. Man skal være temmelig syg
i hovedet for at sætte sådan en rævesaks op. Utroligt at det engang var
acceptabelt...
-GItte

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-10-02 13:16

jeg vil ikke forsvare idioten der har sat den op, ej heller
de jægere der skyder katte, eller i det hele taget mishandling af levende
væsener, men et eller andet sted
synes jeg også at det "ikke kun er de andre" der skal
overholde lovene i dette land, det er bestemt ikke fordi jeg sympatisere med
den slags mennesker

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 17-10-02 15:32

Vi er helt og aldeles enige Marianne... det slog mig bare, at ikke blot
katte kunne komme galt afsted med fælden. Tænkte ikke over at mit indlæg
kunne få dit til at fremstå som en slags apologi for det aldeles nedrige
menneske, der har opsat fælden. Netop fordi jeg deler din opfattelse, holder
jeg også mine katte hjemme