Andet multimedie
bentjuul 3670
Nero - hva' går galt ?
Fra : Loneso

Dato : 17-10-02 10:52

Jeg skal ha' brændt en CD-rom der er gemt som .doc fil
men selv om Nero burning siger at det er udført med succes
er der intet på CD'en hvorfor ikke ???

mvh
Lone:)

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-02 11:26

Thu, 17 Oct 2002 09:52:08 GMT, skrev "Loneso"
<Loneso.news@kandu.dk>:

>Jeg skal ha' brændt en CD-rom der er gemt som .doc fil
>men selv om Nero burning siger at det er udført med succes
>er der intet på CD'en hvorfor ikke ?

*.doc er normalt et worddokument.
Men prøv i news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom, det er der
brænderspørgsmål hører hjemme og det da intet med
grafikbehandling at gøre.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Loneso

Dato : 17-10-02 12:14

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 17-10-02 11:26 dette indlæg :

> [...]
> --
> Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
> Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Tak skal du ha' Knud
og du må meget undskylde at jeg spurgte her...

http://www.kandu.dk/