Ros til Cybercity
Fra : Olsen

Dato : 16-10-02 23:17

Jeg må sige, jeg kun har ros til overs for CyberCity...
Deres supportafdeling har aldrig skuffet mig..
De 3 gange jeg har haft brug for telefonsupport
har ventetiden været meget kort,
og sender man dem en email om et tekniskt
spørgsmål, jamen så har der altid været svar
inden for ca. 1 times tid..utroligt, -men sandt...

Så jeg kan (igen) klart anbefale CyberCity Internet,
alene af den grund, de ikke er så "stive" og "kæmpe store"
og autoritære som det kære gamle TeleDanmark...
Med de seneste historier om ekstraregninger,
forsvundne routere ved tilbagesendelser mv.
tør man jo næsten ikke blive kunde dêr (igen).

Og så deres JUNGLE af lamme "tilbud"..jeg har
fået nok !....

MVH