Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Per Morten Abrahamsen's billeder på
Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-10-02 22:00

Hej,

Har nogen af jer andre herinde set Per's billeder?

Jeg vil gerne høre nogle kommentarer om dem, da jeg ikke
selv synes specielt godt om dem..

Jo tak, billederne er specielle, men de fleste af dem er
virkelig klamme, og den tekniske side af sagen synes jeg
absolut ikke er noget at råbe hurra for ..

Men det kan godt være det bare er mig der er underlig .. ;)

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : pan2

Dato : 17-10-02 04:24

ved jeg ikke har du ikke en link dk' and Active = 1Mortensen i

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-10-02 07:57

"pan2" <pan2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> ved jeg ikke har du ikke en link
dk' and Active = 1Mortensen i

Ét link, linket

Fra : jo

Dato : 17-10-02 09:30

"Hans Joergensen" <haj@mostlyharmless.telianisse.org> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Har nogen af jer andre herinde set Per's billeder?
Hvor kan jeg se dem
> Jeg vil gerne høre nogle kommentarer om dem, da jeg ikke
> selv synes specielt godt om dem..
Det er lidt svært når man ikke ved hvor man skan se billederne
jesper

Fra : Lars [8210]

Dato : 17-10-02 09:54

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> wrote in message

> [...]
meddelelse

> Hvor kan jeg se dem
> Det er lidt svært når man ikke ved hvor man skan se billederne

Hvad i hel.... er Fredensborg??

Mvh

Lars

Fra : jo

Dato : 17-10-02 12:08

"Lars [8210]" <lars@brandts.NO-SPAM.d2g.com> skrev i en meddelelse
> "jo" <hammerfest@spamget2net.dk> wrote in message

> meddelelse

> Hvad i hel.... er Fredensborg??
>
> Mvh
>
> Lars

Kan du ikke læse sub. der står frederiksborg og ikke fredensborg for det ved
jeg godt
vi har ikke allesammen det udvidede kørekørt stave kam vi nåk heller ike
jo