Ufrivillige bevægelser?
Fra : Uffe Richter

Dato : 16-10-02 21:32

Ufrivillige bevægelser?
Ukontrollerte lyde?
Rastløs?

Har du selv,
eller kender du nogen
som har disse problemer?

http://www.web66.dk/tourette

Fra : Ole

Dato : 30-10-02 11:40

Hej Uffe
Jeg sender dig hermed information om www.DSGnet.dk DSGnet Helse og
Bioreference, hvor i kan finde relevant information. Send min en mail, hvis
jeres forening ønsker optagelse i listen over patient foreninger.

DSGnet Helse og Bioreference - er et
opslagsværk der indeholder mere end 700 artikler med svar om sygdom, kost,
vitaminer, urter og urtemedicin af Radiodoktoren Carsten Vagn Hansen og
andre forfattere. Artiklerne er indekserede med mere end 3000 søgeopslag i
forskellige kategorier.

DSGnet Helse og Bio Reference er et ukommerciel initiativ med det formål at
bringe sidens indhold til kendskab for så mange som muligt. Jeg håber derfor
at i vil oprette et link til siden.

Med venlig hilsen
Ole Anker Andersen

DesignGruppen DSG