Min TDC historie
Fra : Pnicolay

Dato : 16-10-02 20:19

Jeg havde en 2Mbit´s forbindelse med (speedstream router) hos TDC
og alting kørte fint indtil jeg besluttede at opsige min speedstream router.

Dagen efter kunne jeg se på e-service at min forbindelse var blevet
ændret til en 256kbits forbindelse men efter lidt ringen frem og tilbage
blev det ændret tilbage igen til 2Mbit´s.

Et par dage efter modtog jeg så en papkasse til at sende
routeren tilbage i, hvilket jeg så også gør!

Et stykke tid efter modtog jeg så en regning på 51,22 Kr.
fra TDC internet for noget de kalder Pris regulering.

Efter lidt mere ringen frem og tilbage fik jeg at vide at jeg bare skulle
ignorere det, og så skulle ham supporteren nok ordne det.

Og så glemmer jeg alt om det indtil idag hvor jeg modtager:

1.stk regning fra tdc internet på 111,22Kr
(de 51,22Kr. + et rykkergebyr på 60Kr)
inklusiv. en advarsel om at regningen skal være betalt
inden 8 dage ellers kommer der 100kr. ekstra på
i rykker gebyr og der vil blive lukket for min internetadgang.

+

1.stk regning fra TDC telefon?? hvor der står at jeg skal
betale 1995Kr. i erstatning for 1 styk adsl
speedstream 2601 router.

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg skal foretage mig?

Hvis der er nogle tdc supportere der læser dette så er mit
tdc internet kundenr: 120101488734

/Pnicolay

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-10-02 22:27

"Pnicolay" <pnicolay@mxil.txle.dk> wrote:

>1.stk regning fra TDC telefon?? hvor der står at jeg skal
>betale 1995Kr. i erstatning for 1 styk adsl
>speedstream 2601 router.

Tja, jeg bruger ikke min Speedstream, men jeg toer simpelthen
ikke sende den retur, for jeg har efterhaande hoert om mange
routere, der paa mystisk vis aldrig er dukket op hos TDC efter
returnering.

Beklager, at jeg ikke kan hjaelpe.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-10-02 22:30

Allan Olesen skrev:

>Tja, jeg bruger ikke min Speedstream, men jeg toer simpelthen
>ikke sende den retur

Kan du ikke aflevere den i en TDC-butik og få en kvittering?

--
Bertel

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-10-02 23:04

Hej Bertel Lund Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Kan du ikke aflevere den i en TDC-butik og få en kvittering?

Ellers koster det jo ikke noget at få en kvittering for pakken på
posthuset.

Den er ikke skudsikker, da ISP'en jo kan påstå, at man må have sendt en
pakke til dem med samme vægt som en pakke med router (plus hvad der
ellers hører til af udstyr). Men jeg tvivler på, det kan blive et reelt
problem.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Pnicolay

Dato : 17-10-02 16:56

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev

> [...]
> pakke til dem med samme vægt som en pakke med router (plus hvad der
> ellers hører til af udstyr). Men jeg tvivler på, det kan blive et reelt

Jeg har været inde og kigge på min regnings status hos tdc
telefon og kan se at jeg er blevet krediteret 1995kr for
routeren men tdc har krediteret dem med en faktura
dato den 15/10-02
(dagen efter at de har haft udskrevet regningen til mig)
og en betalings dato den 14/11-02
så de har altså givet dem selv en måned til at betale
pengene(som de ikke har fået endnu) tilbage til mig i.

Det virker lidt underligt, men det er da i det mindste
muligt at se hvordan situationen er opstået.

Jeg er mere interesseret i regningen på de 51,22kr og hvor de
kommer fra, indtil videre tror jeg at det er fra dengang de ændrede
min hastighed til 256k og derefter tilbage til 2Mbits igen.
men koster det normalt ikke 100kr at skifte hastighed?
så hvorfor 51,22Kr?

men der stod "pris regulering" på regningen og
var der ikke også noget med at prisen blev sat ned med
omkring 50kr på 2Mbits forbindelserne for ikke så lang
tid side? og da så de ændrede hastigheden på min forbindelse
til 256K og tilbage igen har deres brilliante regnskabs system måske lavet
en omvendt prisregulering?

Men det ender jo nok med at jeg betaler regningen alligevel fordi jeg ikke
vil have lukket min forbindelse.

/Pnicolay

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-10-02 18:31

"Pnicolay" <pnicolay@mxil.txle.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er mere interesseret i regningen på de 51,22kr og hvor de
> kommer fra

Man er begyndt at fakturere efter nogle andre perioder for nylig.
Det kan have været en mellemregning i forbindelse hermed.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Pnicolay

Dato : 21-10-02 07:14

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev:

> Man er begyndt at fakturere efter nogle andre perioder for nylig.
> Det kan have været en mellemregning i forbindelse hermed.

Hvem ved? TDC works in mysterious ways, under alle omstændigheder
så har jeg nu betalt regningen på de 111,22Kr.(via netbank) men TDC har vist
lukket for mit abb. alligevel
(2 dage for tideligt!) der er ihvertfald rød sync lampe på mit adsl modem.

Så jeg er på med 56k nu

/Pnicolay

Fra : Pnicolay

Dato : 21-10-02 07:30

> [...]
> lukket for mit abb. alligevel
> (2 dage for tideligt!) der er ihvertfald rød sync lampe på mit adsl modem.

Der var jeg vist for hurtig....der er ikke blevet lukket for forbindelsen.

/Pnicolay

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-10-02 08:05

> TDC har vist
> lukket for mit abb. alligevel
> (2 dage for tideligt!) der er ihvertfald rød sync lampe på mit adsl
modem.

Man lukker ikke så grundigt at linjen går helt ned, men det opdagede du
også ser jeg.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Allan Olesen

Dato : 17-10-02 17:28

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> wrote:

>Kan du ikke aflevere den i en TDC-butik og få en kvittering?

Det skulle efter sigende vaere proevet. De naegter at tage mod
den.

Til Rudi Stegen (beklager, at jeg bliver ved at svare dig
indirekte):
Som du selv er inde paa, er kvitteringen jo kun et bevis for, at
du har sendt et eller andet.

Dernaest kraever det vistnok, at man sender den retur paa
uautoriseret vis, for hvis jeg ikke husker helt forkert, sender
TDC en "frankeret svarpakke", som man skal putte routeren i og
sende den retur - vel at maerke uden at man har mulighed for at
faa kvittering. Det er dog meget laenge siden, jeg laeste det,
saa selv hvis jeg husker rigtigt, kan det vaere aendret.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-10-02 18:32

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hvis jeg ikke husker helt forkert, sender
> TDC en "frankeret svarpakke", som man skal putte routeren i og
> sende den retur - vel at maerke uden at man har mulighed for at
> faa kvittering.

Man kan vist få et pakkenummer når man indleverer den til posten

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 17-10-02 19:34

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>Man kan vist få et pakkenummer når man indleverer den til posten

Da jeg returnerede min P@-ruter, leverede TDC en papkasse samt en
label. Jeg puttede ruteren + et sikkert overflødigt følgebrev i,
satte labelen på, gemte kopien (svjh - der var i hvert fald et
nummer, muligvis endda en URL), og afleverede pakken på
postkontoret.

Derefter kunne jeg, med få timers forsinkelse, på PostDanmarks
websider se hvor pakken befandt sig, indtil der stod at den var
afleveret til adressaten.

Nummeret i sig selv er nok en hæderlig indikation af at man har
sendt noget.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Allan Olesen

Dato : 17-10-02 21:22

Jesper Dybdal <jdunet@u8.dybdal.dk> wrote:

>Nummeret i sig selv er nok en hæderlig indikation af at man har
>sendt noget.

Hvis det forholder sig, som du skriver, har man jo nummeret,
allerede inden, man sender pakken.

Bortset fra det er en haederlig indikation ikke ret meget vaerd,
naar TDC har sendt dig en regning paa et par tusinde og truer med
at lukke din forbindelse, hvis du ikke betaler. Det er ikke altid
nok at have ret.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 17-10-02 21:41

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Hvis det forholder sig, som du skriver, har man jo nummeret,
>allerede inden, man sender pakken.

Rigtigt. Den hæderlige indikation kommer først når den er inde i
edb-systemet og kan ses på www.

> [...]
>naar TDC har sendt dig en regning paa et par tusinde og truer med
>at lukke din forbindelse, hvis du ikke betaler. Det er ikke altid

Også ganske rigtigt. Men hvis man får en kvittering fra
postvæsenet, så har man nok ikke de store problemer.

Personligt besluttede jeg mig for at risikoen nok var så lille at
den var til at løbe. Og det gik i mit tilfælde altså godt.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Allan Olesen

Dato : 18-10-02 19:22

Jesper Dybdal <jdunet@u8.dybdal.dk> wrote:

>Også ganske rigtigt. Men hvis man får en kvittering fra
>postvæsenet, så har man nok ikke de store problemer.

Naar man har med mobil- eller internetudbydere at goere, er det
ikke altid nok at kunne _bevise_, at man har ret.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 16-10-02 22:38

On Wed, 16 Oct 2002 21:18:32 +0200, "Pnicolay" <pnicolay@mxil.txle.dk>
wrote:

> [...]
>
>Efter lidt mere ringen frem og tilbage fik jeg at vide at jeg bare skulle
>ignorere det, og så skulle ham supporteren nok ordne det.

Tommelfingerregelen er at du skal ringe tre gange. Den tredje får det
sædvanligvis fixet.
--
Svend Olaf

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 16-10-02 22:43

> [...]
>

> Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg skal foretage mig?
>
> Hvis der er nogle tdc supportere der læser dette så er mit

Hvad med at ringe til kundeservice?

Fra : Pnicolay

Dato : 16-10-02 23:52

"Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk> skrev

> Hvad med at ringe til kundeservice?

Jeg tør ikke at ringe til dem mere!

/Pnicolay

Fra : Klitgaard

Dato : 17-10-02 00:03

> Jeg tør ikke at ringe til dem mere!

Så skriv et brev. Det plejer at virke...

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 17-10-02 11:35

On Thu, 17 Oct 2002 01:03:02 +0200, "Klitgaard"
<mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote:

>Så skriv et brev. Det plejer at virke...

Gad vide hvor mange inkassoskrivelser der dukker op inden de får
svaret på det brev.
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Klitgaard

Dato : 17-10-02 13:36

"Brian B. Christensen" <not@for.public> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvor mange inkassoskrivelser der dukker op inden de får
> svaret på det brev.

Jamen hvis han ikke tør at ringe så er der vel ikke andre muligheder. Jo fax
og email men der går jo nok ligeså lang tid...

Fra : Martin Mollerup

Dato : 18-10-02 01:05

Det er farligt at ringe til kundeservice, jeg hade samme problem fik en
regning for router, ringet og brokket mig, næste dag var min forbindelse
lukket.

Pas på med kundeservice de kan ikke lide man brokker sig. Er det ikke sjovt
de tog 90 dage om og sende mig de ca. 1600.- de skyldte mig og de truer med
lukke forbindelsen hvis man ikke betaler inden for 8 dage, for en router man
har sendt til dem.

Man der er nu rart at forbindelsen kun har været nede 2 gange på 120 dage
modsat de nomale 1 gang hver 14 dag(der var fejl på hardwaren på centralen
det er bare surt at kundeservice bare siger vent og se det tog en ½ år før
en tekniker blev sat til at kikke på det. Men efter det har det virket ok.

Mollerup

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 18-10-02 16:55

"Pnicolay" <pnicolay@mxil.txle.dk> skrev i en meddelelse

> "Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk> skrev

> Jeg tør ikke at ringe til dem mere!

Tja, der er jo tydeligvis begået en fejl et eller andet sted hos TDC. Du kan
selvfølgelig vente og håbe på at TDC selv opdager fejlen og retter den. Det
er nok en lige lovlig optimistisk tanke.

Mit råd vil da også være at ringe til kundeservice igen. Prøv dog at få navn
på den kundeservicemedarbejder du snakkede med, så har du altid en du kan
tage fat i igen, eller henvise til, hvis der skulle opstå flere problemer.
Det er muligt, at du også kan få en dirrekte måde at kontakte vedkommende på
igen, hvis det ikke bliver løst hurtigt.

Og et godt råd fra en tidligere kundeservicemearbejder til alle som ringer
til kundeservice: Med venlighed kommer man længst! Der er ingen der bryder
sig om at blive skældt ud. Det er sikkert alligevel ikke den pågældende
kundeservicemedarbejder der er skyld i problemerne, men det kan meget vel
være ham eller hende som skal løse problemerne. Og det er altså ikke særlig
motiverende at blive skældt ud, specielt ikke over noget man alligevel ikke
er skyld i. Det er dog tilladt at være vedholdende og forlange en ordentlig
forklaring og løsning.

Held og lykke med at få orden på tingene.

Venlig hilsen
Anders

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 18-10-02 17:33

"Anders K. Olsen" wrote:

> Og et godt råd fra en tidligere kundeservicemearbejder til alle som ringer
> til kundeservice: Med venlighed kommer man længst!

Og et godt råd til kundeservice,

præsenter jer noget bedre, fx med ->jeg hedder Anders Olsen, og vil
hjælpe dig med at løse dine opgaver her <-
Og hvornår i så normalt er i tjeneste.

Jeg har lige været igennem turen med en ændring fra pro@acess ISDN til
ADSL, og med fortsat ISDN.
Det blev til, at mit ekstra nr blev fjernet øjeblikkeligt, hvorefter
familien blev møj nervøs, da de fik oplyst, at "nr er nedlagt".
Og uden skriftlig opfølgning, så det var først, da jeg igen havde
fat i dem, at det blev rettet, og to dage efter kom det skriftligt,
både det første og det andet skift.
Og derefter en oprettelse af 256/256 der var afgivet til 1024/256,
men det mest irriterende var, at da jeg efter første gang skulle have
kontakt, henviste alle til den oprindelige medarbejder, som blot
præsenterede sig med fornavn.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 18-10-02 18:04

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og et godt råd til kundeservice,
>
> præsenter jer noget bedre, fx med ->jeg hedder Anders Olsen, og vil
> hjælpe dig med at løse dine opgaver her <-
> Og hvornår i så normalt er i tjeneste.

Lad mig starte med en sidebemærkning. Det er en del år siden jeg sad i
kundeservice, og jeg er heller ikke ansat hos TDC Internet længere.

Dengang jeg sad i kundeservice præsenterede jeg mig altid med fornavn, og
det har dem jeg siden har snakket med som almindelig kunde også gjort.
Efternavn kan også være vigtigt, men det er jo tilladt at spørge. I langt de
fleste tilfælde er det ikke nødvendigt at få fat i den samme medarbejder
igen og igen, så normalt er der ingen grund til at oplyse det når man tager
telefonen.

Mine arbejdstider svingede meget fra uge til uge, da det var et studiejob.

/Anders

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-10-02 19:51

Erik G. Christensen skrev:

>præsenter jer noget bedre, fx med ->jeg hedder Anders Olsen

Det vil jeg fraråde. Jeg er blevet (mildt) til grin fordi jeg
havde den vane i telefonen at præsentere mig som "Bertel Lund
Hansen". Nogle af mine holdkammerater troede at de havde fået
forkert nummer, og andre måtte lige sunde sig lidt over den
formelle tone. Da jeg spurgte mine piger som er midt i tyverne,
så de mildt overbærende på mig og sagde: "Det gør man altså
ikke".

Nu har jeg vænnet mig til kun at sige "Bertel".

--
Bertel

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-10-02 12:28

Bertel Lund Hansen skrev:

[Snip om at præsentere sig med for- og efternavn.]

> Nu har jeg vænnet mig til kun at sige "Bertel".

At unge mennesker i dag ikke præsenterer sig med både for- og efternavn
betyder jo ikke, at du behøver at være lige så uhøflig.

--
Kurt Lund

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 20-10-02 12:34

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> At unge mennesker i dag ikke præsenterer sig med både for- og efternavn
> betyder jo ikke, at du behøver at være lige så uhøflig.

Det tror jeg heller ikke vi "ældre" er.

Det er dog morsomt at ringe til en større virksomhed og bede om at tale med
Peter...

Receptionen: "Peter ... hvem..??? .... vi har 10 som hedder Peter til
fornavn."

Man svarer høfligt. "Peter ... der for 10 minutter siden ringede til mig og
indtalte en besked på min telefonsvarer. Jeg kan se nummeret, han har ringet
fra, men er tydeligvis jeres *hovednummer*".

Hr. Bjørn

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 21-10-02 11:24

On Sun, 20 Oct 2002 13:33:36 +0200,
Bjørn Jørvad <ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> wrote:

> [...]
> indtalte en besked på min telefonsvarer. Jeg kan se nummeret, han har ringet
> fra, men er tydeligvis jeres *hovednummer*".

:) Der vil jeg sige at Telia's kundeservice var fremragende, da jeg
snakkede med dem. Han afsluttede med noget lignende: mit navn er
<fornavn> <efternavn> og jeg ringer tilbage så snart jeg har fundet ud
af noget mere. Virkelig en god ting, at få at vide navnet til sidst -
hvem husker det der bliver sagt i starten, hvor man ikke ved om man skal
bruge det til noget.

--
Vil du afspille de CDere og DVDere du køber nu på dine fremtidige afspillere
uden at bryde loven så skriv under:

http://www.digitalforbruger.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-10-02 14:11

Kurt Lund skrev:

>At unge mennesker i dag ikke præsenterer sig med både for- og efternavn
>betyder jo ikke, at du behøver at være lige så uhøflig.

Det er heller ikke min begrundelse for at ændre stil at jeg vil
være uhøflig. Men jeg står mellem valget mellem at blive opfattet
som en person ved navn Bertel, eller som en person der som det
primære er karakteriseret ved at være over 45 år gammel. Det
sidste kan være distraherende for problemfri kommunikation.

"Hej" er også blevet min naturlige aflutningshilsen i telefonen.
Jeg siger automatisk "farveller" når jeg forlader en butik, og
der er vist ingen tendens til at det vil ændre sig.

--
Bertel

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-10-02 14:39

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det er heller ikke min begrundelse for at ændre stil at jeg vil
> være uhøflig.

Det er jeg klar over.

> [...]
> primære er karakteriseret ved at være over 45 år gammel. Det
> sidste kan være distraherende for problemfri kommunikation.

Det forstår jeg ikke. Hvordan skal din (formodede) alder kunne influere
på kommunikationen?
Jeg er selv 48 og mener ikke at have haft dette problem.

> "Hej" er også blevet min naturlige aflutningshilsen i telefonen.

"Hej" forbeholder jeg til folk jeg kender - "farvel" til alle andre.

> Jeg siger automatisk "farveller" når jeg forlader en butik, og
> der er vist ingen tendens til at det vil ændre sig.

Personligt hader jeg det udtryk og bruger i stedet farvel, hvor jeg lader
sidste stavelse dale ca. en halv oktav. Så virker det ikke så hårdt og
endegyldigt - synes jeg.

X-FUT dk.kultur.sprog

--
Kurt Lund

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 20-10-02 12:41

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> wrote:

>Nu har jeg vænnet mig til kun at sige "Bertel".

At nøjes med fornavn er jo også fint nok hvis det er entydigt på
det telefonnummer.

Men jeg har prøvet at eksplicit spørge en eller anden
tdc-medarbejder om vedkommendes navn fordi jeg ville kunne
referere til ham siden hen, og kun få et fornavn.

Det gik jeg så ud fra var entydigt, men da jeg siden forsøgte at
referere til ham fik jeg at vide at de da havde mange
medarbejdere med det fornavn.

Pointen i overhovedet at give et navn skulle jo gerne være at det
kan identificere én indenfor en relevant del af verdens
befolkning - i hvert fald den del man deler telefonnummer med.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-10-02 14:07

Jesper Dybdal skrev:

>At nøjes med fornavn er jo også fint nok hvis det er entydigt på
>det telefonnummer.

Ja, eller som almindelig indledningspræsentation.

>Men jeg har prøvet at eksplicit spørge en eller anden
>tdc-medarbejder om vedkommendes navn fordi jeg ville kunne
>referere til ham siden hen, og kun få et fornavn.

Det er ikke i orden.

--
Bertel

Fra : Allan Olesen

Dato : 20-10-02 15:17

> [...]

>kan identificere én indenfor en relevant del af verdens
>befolkning - i hvert fald den del man deler telefonnummer med.

Pointen kunne ogsaa vaere at lulle kunden i en "falsk intimitet"
(Peter fra Leasy?).

Eller den kunne vaere at forlaenge alle opkald med et par
sekunder for at tjene flere penge (TDC's nummeroplysning?).

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-10-02 13:56

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> præsenter jer noget bedre, fx med ->jeg hedder Anders Olsen, og vil
> hjælpe dig med at løse dine opgaver her <-
> Og hvornår i så normalt er i tjeneste.

Arbejdstider er for en stor del af kundeservicemedarbejderne meget
variable. Dvs de er der ikke fast fredag formiddag eller den slags.
Personligt plejede jeg kun at præsentere mig med fornavn, men hvis nogen
spurgte fik de altid efternavn og initialer.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Hostmaster

Dato : 05-11-02 22:24

> 1.stk regning fra TDC telefon?? hvor der står at jeg skal
> betale 1995Kr. i erstatning for 1 styk adsl
> speedstream 2601 router.

Jeg fik også en regning for min. Men den pakke og forsendles ting som de
sendte med var lavet så den ikke var forsikret så jeg måtte selv betale
2000kr. til TDC.

Efter 3 måneders trovtrækken og trusler med RKI så betalte jeg og var en
glad fisk.

James

Fra : N I E L S

Dato : 14-11-02 03:18

"Hostmaster" <hostmaster@jemmer.dk> skrev

> [...]
> 2000kr. til TDC.
>
> Efter 3 måneders trovtrækken og trusler med RKI så betalte jeg og var en

What? Kom igen!
Hvad skulle du betale for og hvorfor?
--
N I E L S