Bilradio
Fra : Trine Svenstrup

Dato : 16-10-02 19:39

Hvad gør man efter en strømafbrydelse med sin bilradio. Den beder om dens
kode, men den er altså forlængst blevet væk. Kan den åbnes hos en
radioforhandler eller er det helt håbløst ?

Trine

Fra : Thomas

Dato : 17-10-02 10:39

så vidt jeg husker, så har mange modeller en standart kode fra fabrikken og
mange har aldrig fået ændret denne...

så prøv at spørg forhandleren, hos mig var den 1-4-1-4- på 2 forskellige
biler, så jeg ved ikke om den også holder på din.

thomas

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 17-10-02 13:00

Tak, jeg vil prøve.

Trine

Fra : robert claville oden~

Dato : 20-10-02 18:03

Hvis det er en Ford,så prøv at se under askebægeret.