gfti4200 temperatur aflæsning ?
Fra : testpersonen

Dato : 16-10-02 19:36

Hejsa Alle..

Jeg kunne på mit gamle gf2gts deluxe aflæse temp.. det var et asus.. nu har
jeg et Aopen GFti4200 og jeg bruger detonator drivere.. jeg har ikke på
Nvidia's side set noget om temp. aflæsnings programmer eller ligende ej
heller hos aopen.. deres multimedia program crasher hos mig :( hvor finder
man eller's et program som kan aflæse temp.
Hele bagtanken er jo selv. OC af kortet :)

TEstpersonen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-10-02 20:44

testpersonen skrev bl.a.:

> Jeg kunne på mit gamle gf2gts deluxe aflæse temp.. det var et asus..

Nemlig... Asus monterer temperaturfølere på¨deres deluxe-kort. Det er en af
de ekstra ting man betaler for.

> Hele bagtanken er jo selv. OC af kortet :)

Bare klem på... du vil jo nok alligevel blive ved med at OC indtil
grafikfejlene viser sig eller indtil den fyser. Temperaturen er jo egentlig
lidt ligegyldig. Så længe den er stabil er den ikke for varm... så let er
det

--
Lars

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 16-10-02 21:42

Hej. Du behøver ikke temperaturmåler som støtte for at overclocke. Det er
for varmt, hvis der opstår renderfejl på skærmen efter en tyve minutter til
en halv time. Du skal bare presse på og hele tiden clocke indtil du ser fejl
på skærmen. Så er din grænse nået. Sådan gjorde jeg i hvert fald. Jeg har
dog et Asus GF4 og det har en temperaturmåler, men jeg har ikke brugt
den(=kunne ikke få den til at virke i mit f...... up windows =) ).

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Jimme

Dato : 16-10-02 21:46

asus er helt specielt. de giver nemlig deres kort nogle eksetra features som
ikke er standard, f.eks. temp. afmåling. det er nok også derfor man får lov
at give noget mere.