Triplex TI4600 Tv-out problem!
Fra : pingpong

Dato : 16-10-02 16:16

Hej Gruppe.
Jeg har problemer med tv-out på mit triplex ti4600.
Jeg får intet billede på TV'et (dvs. der kører en flimrende streg enten op
eller ned)...

Jeg har sat VIVO adapteren i, et SVHS stik i out, dette kører jeg så ind i
en SCART-dims som sættes i TV'et...
Jeg ved ikke om SCART dimsen er en converter eller ej, jeg købte den i et
DVD-kit i merlin...

Kablerne fejler intet, da jeg med mit Radeon8500 sagtens kunne få billede
på.

Mit største problem er at jeg i nview ikke kan se mit TV overhovedet... Jeg
har prøvet alle mulige kombinationer af at have tændt hvad først...

Med TV-tool lykkedes det mig at få et STÆKT forvrænget billede på skærmen,
og det var ikke til at tyde hvad der var derpå. Men jeg vil helst have at
nview kan 'se' mit TV også :c)

Håber nogen kender løsningen :c)

Mvh Pingpong