Jaguar fullfillment-kit til ren installati~
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 16-10-02 12:46

Efter diverse krumspring med filrettigheder osv. efter Jaguar-opgraderingen
(den man får fordi man har købt en mac efter juni eller der omkring), kunne
jeg godt tænke mig at lave en clean install for at fjerne 2 gamle bruger-id
og de rester, som må ligge hist og pist.
Kan jaguar-opgraderingen bruges til det uden ulovligheder? Så vidt jeg kan
se, kan den godt (når jeg booter og den har diskværktøjer), men jeg tør ikke
lige trykke før end I har svaret...
Poul Skovmand Thingholm
REMOVE_pst@phenomen.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 16-10-02 13:05

Poul Skovmand Thingholm <REMOVE_pst@phenomen.dk> wrote:

> [...]
> se, kan den godt (når jeg booter og den har diskværktøjer), men jeg tør ikke

ja - og du behøver ikke bruge diskværktøjet først. Tidlig i forløbet kan
du trykke på "Option" og vælge en clean instal. - hvor disken bliver
formateret.
Vær blot opmærksom på at hvis der er flere partitioner på din disk,
formatere den kun den disk du har valgt at installer på, ikke de andre,
Så hvis du evt. vil fjerne partitioner skal du bruge diskværktøjet først
!
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 16-10-02 14:54

On 16/10/02 14:05, in article
1fk5g9g.1x4ccwi4mu934N%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com, "Michael Holm"
<kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Tidlig i forløbet kan
> du trykke på "Option" og vælge en clean instal.

Tak. Så går jeg i gang ved førstkommende lejlighed.

Poul Skovmand Thingholm
REMOVE_pst@phenomen.dk