IP serier
Fra : Martin

Dato : 19-01-01 16:55

Findes er et sted på nettet, hvor man kan se en oversgt over de IP-serier
som de forskellige udbydere har?

Jeg har haft besøg af en IP adresse på min FTP server, og jeg vil gerne se,
hvor denne komme fra...

/Martin Jensen, Horsens

Fra : Jan Chrillesen

Dato : 19-01-01 17:51

Martin <martin@gork.dk> wrote:

> [...]
> som de forskellige udbydere har?
>
> Jeg har haft besøg af en IP adresse på min FTP server, og jeg vil gerne se,

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=ip-whois

/jan

Fra : Claus Schmidt

Dato : 19-01-01 23:07

"Jan Chrillesen" skrev
> http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=ip-whois

Det var da en ganske nyttig site - den
kendte jeg ikke Mht den konkrete side:

Nu er det jo ikke lige til at vide, hvilken
verdensdel sådan et nummer kommer
fra, men jeg ser at der er et link til
Geektools nederst - den er effektiv og
har til forskel fra SamSpade kun et
enkelt felt til det hele.

--
[claus]

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 19-01-01 23:33

Hej "Claus Schmidt" <no@no.no>

>Nu er det jo ikke lige til at vide, hvilken
> [...]

Jep, geektools er den bedste whois proxy jeg har fundet. Det er også
den der benyttes i auto-feltet på whois-siden på net-faq.dk, eller
default på Sam Spade for den sags skyld.

Så noget rigtigt har de der nørder altså lavet.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/