pladsbesparende installation af af 10.2
Fra : Christian Bech

Dato : 16-10-02 09:03

Jeg skal have opdateret min beige G3/233 til OS 10.2, men pga. af kun
4GB-harddisk, har jeg besluttet mig til at lave en clean install
(eller hvad det hedder nu om dage).

Pga. pladsen vil jeg gerne være så økonomisk som overhovedet muligt,
så hvad kan jeg lade være med at installere? Den hebræiske sprogpakke
i sig selv batter jo ikke så meget.

--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-10-02 09:14

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Pga. pladsen vil jeg gerne være så økonomisk som overhovedet muligt,
> så hvad kan jeg lade være med at installere? Den hebræiske sprogpakke
> i sig selv batter jo ikke så meget.

Du kan spare 200 Mb ved at undlade at installere andre sprogpakker end
du skal bruge. Det hjælper da lidt.

Hvad kan man ellers?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 16-10-02 11:24

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Du kan spare 200 Mb ved at undlade at installere andre sprogpakker end
> du skal bruge. Det hjælper da lidt.
>
> Hvad kan man ellers?

Der er også an masse printerarkiver man kan slå fra. Man kan få en fin
lille oversigt over hvad man vil installere. Jeg mener man trykker på
speciel eller lignende, lige inden man vælge installer.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 16-10-02 11:37

Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

> Der er også an masse printerarkiver man kan slå fra. Man kan få en fin
> lille oversigt over hvad man vil installere. Jeg mener man trykker på
> speciel eller lignende, lige inden man vælge installer.

netop Asian fonts kan mange sikkert også undvære ?!
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 26-10-02 15:22

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Pga. pladsen vil jeg gerne være så økonomisk som overhovedet muligt,
> så hvad kan jeg lade være med at installere? Den hebræiske sprogpakke
> i sig selv batter jo ikke så meget.

Undlad sprogpakkerne eller læs Macnyt.dk 's senste tip til oprydning af
Jaguar-installationer.

--
http://neglesaks.dk
Hvordan redder man en politisk korrekt person fra at drukne?