Problemer med download (HP)
Fra : Henrik Lindskou

Dato : 15-10-02 23:36

Hej er der nogen der gider at tjekke følgende link:

ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software1/COL1283/oj-3865-4/d_462_en.smi.hqx

Det skulle være den sidste nye driwer til HP all in one officejet d
series, men jeg kan ikke dovnloade den, hverken med Metscape 7.0 eller
IE 5,2.
Er det mig der er helt forkert på den eller hva.

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Peter Kiil

Dato : 15-10-02 23:44

in article 3DAC9854.4050308@worldonline.dk, Henrik Lindskou at
sydjyderFjern@worldonline.dk wrote on 16/10/02 0:36:

> [...]
> IE 5,2.
> Er det mig der er helt forkert på den eller hva.

Virker fint her....

--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 16-10-02 00:11

Peter Kiil wrote:

>in article 3DAC9854.4050308@worldonline.dk, Henrik Lindskou at

>Virker fint her....

Er i gang med at hente den nu (fetch)

Ellers tak

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-10-02 07:33

Henrik Lindskou <sydjyderFjern@worldonline.dk> wrote:

> Er i gang med at hente den nu (fetch)
>
> Ellers tak

Men kan du få den til at virke på OfficeJet'en ? Hvad er det for en
OfficeJet ? Bruger du en JetDirect 175X print server fra HP også ?

Grunden til at jeg spørger er at jeg har ovennævnte stående og det vil
bare ikke virke.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : thomas tomcat

Dato : 16-10-02 18:24

in article 1fk510z.a7opkh120h7uyN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 16/10/02 8:33:

> OfficeJet'en ? Hvad er det for en
> OfficeJet ? Bruger du en JetDirect 175X print server fra HP også ?
>
> Grunden til at jeg spørger er at jeg har ovennævnte stående og det vil
> bare ikke virke.

OT: Hvordan gik det med G55'eren?
Kom der en returbytning ud af det, eller ?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-10-02 19:28

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> in article 1fk510z.a7opkh120h7uyN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber

> OT: Hvordan gik det med G55'eren?
> Kom der en returbytning ud af det, eller ?

Jeg tror der er positive nyhder på vej. Du hører nærmere.........

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 17-10-02 01:48

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

>Men kan du få den til at virke på OfficeJet'en ?

Ja

> Hvad er det for en OfficeJet ?

HP officejet d135

> Bruger du en JetDirect 175X print server fra HP også ?

Nej d135 har kun USB, ikke netværks terminal.

>Grunden til at jeg spørger er at jeg har ovennævnte stående og det vil
>bare ikke virke.

Det spiller bare her, driveren er version: HP OfficeJet D series 4.6.3

Mvh.

Henrik Lindskou