Excel og Inventor ????? gode råd søges
Fra : "--> Mr. Dude

Dato : 15-10-02 21:20

Hejsa,

Jeg arbejder med at få en sammenhæng mellem Excel og Inventor 5.3.
Men jeg støder ind i lidt problemer. Er der nogen regler for hvilke
excel-formler og kommando-bokse der må være i excelfilen.

Jeg er klar over at alt skal være på et ark.

Jeg har lagt alle mine opslag og beregninger i Cellerne A1 - H380

Inventor delen start således i J1.

Men noget går galt, (jeg kan ikke uploade xls-filen, da det lidt
følsomme data). Men jeg håber der nogle der kan give nogle råd og
eventulet nogle retningslinier.

MVH.

Jeper Frank
Freelance Konstruktør

Fra : Uffe Bak

Dato : 16-10-02 16:28

Hej

De fleste jeg har set der arbejder med intensiv brug af Excel sammen med
Inventor, bruger metoden med at placerer parametre (værdier) på sheet1 - og
have database/interface/opslag på de efterfølgede sider i regnearket.

Jeg har ikke en fundamentalistisk forklaring på eksakte fordele - men det
virker.
Jeg har sendt dig et eksempel off-line på din mail adresse.

MVH

Uffe Bak
Autodesk Nordic & Baltic