MIN ÆBLEKAGE!
Fra : Nette

Dato : 15-10-02 21:12

Hej alle

HER er den så...Den æblekage, som jeg efterlyste for en måneds tid siden.
PRØV DEN, i vil ikke fortryde!!!!

Pusman, jeg er dig evig taknemlig. Men jeg undrer mig over, hvordan du kan
få den ind og ligge under "Krydderkartofler"*G*

Nette

Fra : Pusmand

Dato : 16-10-02 09:23

Hej Nette.

Den ligger altså ikke under "Krydderkartofler" - hos mig !!!

Men skidt, bare du har modtaget den.

Fra : Nette

Dato : 23-10-02 18:05

"Pusmand" wrote
> Den ligger altså ikke under "Krydderkartofler" - hos mig !!!
>
> Men skidt, bare du har modtaget den.

Underligt, men fik da under alle omstændigheder et billigt grin af det

Og ja, den ER modtaget, bagt og fortæret og på lørdag går det løs igen

Nette