Grafik i tekstfelt?
Fra : Norgaards

Dato : 26-02-01 10:17

Er der nogen som kan give mig et hint om hvordan man kan vise en grafikfil i
et GUIs tekstfelt? Jeg skriver en chat applikation og vil gerne gøre det så
at et sæt karakterer associeres med en bestemt grafikfil. F.eks. hvis en
bruger skriver så vises der en grafik-smiley hos modtagerne.

Al input modtages med stor taknemlighed.

Med venlig hilsen
John
norgaards@post.tele.dk

Fra : Jacob Møller

Dato : 26-02-01 19:42

"Norgaards" <norgaards@post.tele.dk> wrote in message
> [...]

> at et sæt karakterer associeres med en bestemt grafikfil. F.eks. hvis en
> bruger skriver så vises der en grafik-smiley hos modtagerne.

Hej,

Det kan ikke lade sig gøre med standard komponenterne. Det bliver nødvendigt
at skrive sit eget chat-felt, der så håndterer grafik.

-Jacob
www.kiloo.dk

Fra : Norgaards

Dato : 26-02-01 17:17