Adsl uden fastnet
Fra : m0023

Dato : 15-10-02 17:55

Hvordan kan jeg få adsl uden at skulle oprette fastnet telefon. Da jeg
ikke mangler en fastnet telefon, syntes jeg ikke det kan være rigtig at
jeg tvinges til at oprette denne bare for at få adsl.
Selvom det var i tv2 finans forrige mandag at det var pisse ulovligt at
kræve fastnet for at oprette ADSL er det hos TDC stadig ikke muligt
selvom det blev lovet at det ville blive lavet om dagen efter.
Hos Tiscali er det muligt men da den ikke er repræsenteret i min by
"6360 Tinglev" ville jeg høre om nogen andre kendte et selskab som kunne
hjælpe.

http://www.kandu.dk/

Fra : TBC

Dato : 15-10-02 18:20

"m0023" <m0023.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Hos Tiscali er det muligt men da den ikke er repræsenteret i min by
> "6360 Tinglev" ville jeg høre om nogen andre kendte et selskab som kunne
> hjælpe.

En gang kunne CyberCity også hjælpe én i den forbindelse, deres upload er
noget dyrere end Tiscali's, til gengæld har de boost abbonementer, men
ellers minder deres produkter ualmindeligt meget om hinanden.

mvh
TBC

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 15-10-02 19:57

On Tue, 15 Oct 2002 19:20:25 +0200, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>En gang kunne CyberCity også hjælpe én i den forbindelse [...]

Hvad mener du med engang?

Cybercity har en ambition om at dække alle centraler pr. 1/1 2003, så
mon ikke de kan hjælpe - i det mindste snart.

/Jarlskov

Fra : TBC

Dato : 15-10-02 23:29

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med engang?

At jeg med sikkerhed har hørt det fremført her i gruppen (eller xdsl gruppen
?) at det var muligt på daværende tidspunkt. Hvad den nuværende status
præsist er, nu CC kan køre delt kobber, ved jeg ikke med sikkerhed. Så jeg
"mener" ikke så meget med "engang", men tager det blot med som forbehold for
at mit udsagn ikke evt skulle vise sig at være falskt.

Mht Tiscali VED jeg det til gængæld med sikkerhed, idet det er sådan jeg
selv er hooked up, men jeg kan kun formode at også CC stadig kan og vil
kunne levere som sådan.

Mvh
TBC

Fra : Kristian Erbou

Dato : 16-10-02 21:09

Har du undersøgt, om Telia Stofa er repræsenteret i dit område?

/ Kristian

Fra : Henning Petersen

Dato : 21-10-02 14:39

On Tue, 15 Oct 2002 16:54:48 GMT, "m0023" <m0023.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> Hos Tiscali er det muligt men da den ikke er repræsenteret i min by
> "6360 Tinglev" ville jeg høre om nogen andre kendte et selskab som kunne

Tja prøv at kigge efter Sonofon Bredbånd.
- den er ret svær at finde på www.sonofon.dk, men jeg skal se om jeg
ikke kan finde en direkte link - min forbindelse er nede i dag, for
første gang i adskillge måneder.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning