dokumention
Fra : Martin

Dato : 15-10-02 11:44

Hej Ng

Et lille spørgsmål angående dokumentation. Findes der et program som er i
stand til at danne diagrammer ud fra den kode man har lavet. Jeg tænker her
på diagrammer som er lavet ifølge uml standarden

med venlig hilsen

Martin

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 15-10-02 12:14

Ja, der findes vist en hel del efterhånden men jeg har dog kun selv brugt
Rational Rose.

mvh
JS

Fra : Martin

Dato : 15-10-02 13:57

Ok... tak for det!

Det virker :)

Men hvis man nu er super doven... kan man så også få den til at tegne
sekvensdiagrammer? Det har jeg siddet og søgt lidt på. Men det kan jeg ikke
finde noget om...

Fra : Kristian Erbou

Dato : 15-10-02 15:59

www.togethersoft.com - glimrende CASE-værktøj, der kan de ting, du
efterlyser + 1000 andre features.

/ Kristian

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-10-02 13:58

> Men hvis man nu er super doven...

....så burde man ikke læse til datamatiker =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 17-10-02 22:54

"Trygleren [9000]" <TryglerenSLETDETHER@tdcadsl.dk> wrote:

> ...så burde man ikke læse til datamatiker =)

Eller også må man kode sig uden om det kedelige.

Det tager sikkert længere tid, men det er sikkert også sjovere.

Fra : Martin

Dato : 20-10-02 15:15

> ...så burde man ikke læse til datamatiker =)

javel ja...

Fra : Stoffer

Dato : 16-10-02 11:58

Martin wrote:
> [...]
> stand til at danne diagrammer ud fra den kode man har lavet. Jeg tænker her
> på diagrammer som er lavet ifølge uml standarden

Ideogramic UML er et glimrende værktøj, der også kan lave klasser mv.
udfra kildekoden.
Og så er det udviklet af danske studerende.
http://www.ideogramic.com/

Mvh
stoffer