Er der nogen...
Fra : Kim Monberg

Dato : 15-10-02 06:31

Hejsa....
Da vi godt kunne tænke os at komme på en lille billig ferie her inden året
er omme(2 voksne + 1 barn) ville vi høre om der var nogen der kendte til
noget eller evt havde noget at tilbyde os?
På forhånd tak...
M.v.h
Fam. Madsen

Fra : Ole Damgaard

Dato : 16-10-02 10:52

"Kim Monberg" <info@monberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er omme(2 voksne + 1 barn) ville vi høre om der var nogen der kendte til
> noget eller evt havde noget at tilbyde os?

Kære Fam Madsen - og alle andre.
"Som du råber i skoven, således får du svar!".
Vi er mange i denne gruppe der gerne vil hjælpe hinanden ( hjælp til
selvhjælp). Men forudsætningen for at kunne give gode råd er at vi bliver
sporet ind på behovet.
Jeg kunne have 87 ideer til hvad en "lille" "billig" ferie er i min
terminologi. Men hvorfor smide ord og energi ud i den blå luft.

Konkretisér hvad du har lyst til.

Er "lille" en forlænget weekend - der findes faktisk efterlønsmodtagere, som
mener at "lille" er sådan noget som en treugers tid.
Er billig på campingiveau eller hotelniveau - charterniveau eller selvrejse
til udland.

Og i det hele taget: ønsker I at feriere i fred og ro herhjemme i Danmark -
eller vil I ud på de store oplevelser i udlandet - og i givet fald: hvilke
slags oplevelser fortrækker I.

Kære Fam. Madseen. Dette er ikke kværulantisk vrøvl. Denne rejseguppe er
grundlæggende én af de bedre. Du kan næsten altid få hjælp. Men alt for ofte
ser vi utroligt brede spørgsmål - og det ville kvalificere gruppen og lysten
til svar, hvis man vidste hvad man har gang i.Skal jeg sige det groft: Hvis
du ikke gider beskrive dine forventninger til en ferie, hvorfor skulle vi
andre så bruge tid på at skyde vildt ud i det blå.

I al venlighed
Ole

Fra : Lars Brink

Dato : 17-10-02 10:01

> Da vi godt kunne tænke os at komme på en lille billig ferie her inden året
> er omme(2 voksne + 1 barn) ville vi høre om der var nogen der kendte til
> noget eller evt havde noget at tilbyde os?

Som der skrives er det meget bredt, men prøv evt. DFDSSeaways.dk hvor en
rejse til Polen på 4-5 dage 2 på hotel og to ombord er yderst rimelig. Er
selv lige kommet godt tilfreds hjem i går. Pris omkring 1200/person (voksne)
med hotel (lækkert hotel i GDansk, morgenmad) 2 * aftensmad på færgen.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.