Opdateringshastighed?
Fra : Roland

Dato : 14-10-02 23:43

Hej!

Er der en eller anden, som kan sige mig, hvad opdateringshastigheden i de
forskellige opløsninger er på et Gforce MX 100/200 grafikkort.

Roland

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-10-02 16:30

"Roland" <roland.hansen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der en eller anden, som kan sige mig, hvad opdateringshastigheden i de
> forskellige opløsninger er på et Gforce MX 100/200 grafikkort.
> Roland

Det er nok nærmere din monitor du skal kigge på,
et modernet grafik kort kan normalt levere meget mere
en hvad din monitor kan klare.

Jan Rasmussen

Fra : Roland

Dato : 16-10-02 17:20

"Jan Rasmussen" <janras@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er nok nærmere din monitor du skal kigge på,
> et modernet grafik kort kan normalt levere meget mere

Hej!

Det ved jeg godt, men sagen er den, at jeg står overfor at skulle skifte min
monitor og så kunne det være rart at vide lidt om, hvad grafikkortet kunne
levere, så man fik en skærm, som passede til den.

Roland

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-10-02 17:37

> [...]
> monitor og så kunne det være rart at vide lidt om, hvad grafikkortet kunne
> levere, så man fik en skærm, som passede til den.

ok , en søgning på google giver bl.a.dette
http://www.shentech.com/leadwingefmx.html
scroll ned til Specification: der er en liste

Jan Rasmussen

Fra : Roland

Dato : 16-10-02 19:17

Mange tak!