G-Force 2-400
Fra : Kim Larsen

Dato : 14-10-02 20:06

Hej i gruppen

Jeg vil gerne have at der er nogen der kan fortælle bare lidt om et G-Force
2-400 kort. Jeg har lige været hos en kammerat for at samle hans ny indkøbte
maskine hvor dette kort var sat i. Men helt ærligt, jeg kan ikke se det
skulle være bedre end mit Matrox G 400 Max. Jeg prøvede Photoshop, og siger,
en skam for dette kort, så prøvede jeg NFS 3 (spil), og du milde kineser,
der var grimt. Kan det virkelig passe at det skal være så dårligt. Jeg
hentede den seneste driver fra deres hjemmeside i håb om at det ville
hjælpe, men nej. Der må da være noget galt siden det er så ringe en kvalitet
eller hvad ?

Jeg satte NFS3 til at køre i 1024x768 og alt andet til max opløsning, men
det lignede grafik på en maskine med et 2D grafikkort fra den gang bøsser
var noget man skød med.

Kim Larsen

Fra : Esben

Dato : 14-10-02 22:24

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> det lignede grafik på en maskine med et 2D grafikkort fra den gang

NFS 5 ser ihvertfald pænere ud med et GF2 GTS end med et G400 - specielt
vejen foran en ligner en rigtig vej og ikke som med G400 stykker af veje
der er sat sammen.

--
Esben

Fra : Martin K

Dato : 15-10-02 08:24

Kim Larsen wrote:
> Jeg satte NFS3 til at køre i 1024x768 og alt andet til max opløsning,
> men det lignede grafik på en maskine med et 2D grafikkort fra den
> gang bøsser var noget man skød med.

Nu er NFS 3 jo heller ikke verdens nyeste spil... mon ikke noget nyere ville
sætte lidt liv i sagerne? Et GeForce 2 MX400 er somend et udemærket kort,
men det kan på ingen måde mænge sig med GTS eller TI-versionerne af GF2...

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 15-10-02 16:32

Martin K wrote:
> Nu er NFS 3 jo heller ikke verdens nyeste spil... mon ikke noget
> nyere ville sætte lidt liv i sagerne? Et GeForce 2 MX400 er somend et

^^^^^^^
øhhh.... det var tidligt om morgenen okay! såmen...

--
Martin K