Zombi film
Fra : Howard

Dato : 14-10-02 16:56

Er der nogen der kan huske titlen på den her zombi film.

Hovedpersonen er en ung mand.
Hele hans familie bliver til zombier, de sider ved middagsbord hvor han
foder dem, bla en som har fået halsen skåret over hvor maden bliver ved med
at falde ud.

Man ser også 2 zombier have sex midt på middags bordet, så resulter i en
zombi baby.

Til sidst i filmen løber han rund med en plæneklipper og slår zombier ihjel.

Carsten

Fra : Simon Pedersen

Dato : 14-10-02 17:00

"Howard" <news@"stop-spam"chiptech.dk> wrote in message
> [...]
> zombi baby.
>
> Til sidst i filmen løber han rund med en plæneklipper og slår zombier

Braindead (Peter Jackson)

/SaP\

Fra : Howard

Dato : 14-10-02 17:15

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Braindead (Peter Jackson)

Tak!

Mvh

Carsten

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 14-10-02 17:11

Det kan jo ikke være andet end Braindead http://us.imdb.com/Details?0103873.

Om den så kan kaldes for en Zombie film ved jeg nu ikke, jeg vil hellere
kalde den en splatter komedie.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : thomas tomcat

Dato : 14-10-02 17:11

> Hele hans familie bliver til zombier, de sider ved middagsbord hvor han
> fodrer dem, bl.a. een som har fået halsen skåret over, hvor maden bliver ved
> med at falde ud.
>
> Man ser også 2 zombier have sex midt på middags bordet, så resulter i en
> zombi baby.
>
> Til sidst i filmen løber han rundt med en plæneklipper og slår zombier ihjel.

Desværre, kender den ej.
- Ku godt tænke mig at se den, lyder fornøjeligt. 0-)

(Kender kun den i shopping mall'en, hvor heltene flygter rundt og prøver at
komme væk ved at nakke zombierne med heavy skydevåben, blæse hjernen ud på
dem, for SÅ dør de nemlig.)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-10-02 17:18

> [...]
at
> komme væk ved at nakke zombierne med heavy skydevåben, blæse hjernen ud på

Zombiefilmen over dem alle!
Dawn of the Dead

sniper_Nolight

Fra : thomas tomcat

Dato : 14-10-02 19:13

in article 3daaee28$0$32582$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, sniper_Nolight
at sniper_nolight@hotmail.com wrote on 14/10/02 18:17:

> Dawn of the Dead

I shall remember this title, ta.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-02 21:15

>Zombiefilmen over dem alle!
>Dawn of the Dead

Right on! Den styrer. Man fristes næsten til at sige "Filmen over dem
alle"! Men også kun næsten... :)

Har iøvrigt læst et eller andet sted, at man planlægge en
genindspilning af den. Mnja, nu må vi se hvad de kan trylle frem.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : ML-78

Dato : 14-10-02 21:32

> Zombiefilmen over dem alle!
> Dawn of the Dead

Jeg synes nu den ære går til NIGHT OF THE LIVING DEAD.

ML-78

Fra : Jeppe Møller

Dato : 15-10-02 08:41

hvor kan den anskaffes i DK- brugt er ok.
trilogien må fuldendes...
/JeppeM

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 15-10-02 09:39
Fra : Jeppe Møller

Dato : 15-10-02 11:18

Min fejl, jeg ledte efter VHS

/JeppeM

Fra : Morten B. Kjær

Dato : 15-10-02 19:48

Hvis jeg må, så er Night of the Living Dead, Dawn of the Dead & Day of the
Dead, nok den fedeste triologi nogensinde blevet lavet...

Morten

P.S.: Instruktøren hedder George A. Romero og det er lykkedes mig at
fremskaffe dem på DVD (Nordisk Film) for et lille års tid siden...

Fra : Kristoffer Møller

Dato : 14-10-02 17:15

"Howard" <news@"stop-spam"chiptech.dk> skrev i en meddelelse news:3daae919$0$7016$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> zombi baby.
>
> Til sidst i filmen løber han rund med en plæneklipper og slår zombier ihjel.

Braindead.
http://us.imdb.com/Title?0103873

Som jo er instrueret af Peter Jackson AKA Mr. Lord of The Rings.

mvh
Kristoffer

Fra : Daniel C

Dato : 14-10-02 20:12

Ja det er egentlig utroligt at den samme man d som har Instrueret en syg
film som! Braindead ( og en anden af samme genre kan ikke lige komme på
navnet ) harb lavet en genial film = LOTR!

""He who Dies for that others shall live, Shall Live again Tomorrow""
(The Act Of God)
www.Liquidgeneration.com (its all liquid)

Fra : Peter Holm

Dato : 14-10-02 20:51

"Daniel C" <oleogsus@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Ja det er egentlig utroligt at den samme man d som har Instrueret en syg
> film som! Braindead ( og en anden af samme genre kan ikke lige komme på
> navnet ) harb lavet en genial film = LOTR!

At du ikke kan huske navnet på Jacksons bedste film "Bad Taste" fortæller
måske lidt mere om dig som kritikker end om Jackson som magiker og
instruktør. Nåå ja, hver sin smag

Cheers
Peter

Fra : Mikkel Winther

Dato : 14-10-02 20:52

In <news:3dab1795$0$11445$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Daniel C wrote:
> Ja det er egentlig utroligt at den samme man d som har Instrueret en
> syg film som! Braindead ( og en anden af samme genre kan ikke lige
> komme på navnet ) harb lavet en genial film = LOTR!

Bad Taste.

m.
(Det hedder filmen altså.)
--
"We knew the girls were really women in disguise, that they understood
love, and even death, and that our job was merely to create

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-10-02 07:42

> [...]
> zombi baby.
>
> Til sidst i filmen løber han rund med en plæneklipper og slår zombier

Filmen hedder hedder Braindead i USA, men i Europa går den under titlen
"Dead Alive".

"I kick ass for the lord!"

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 15-10-02 09:08

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> ihjel.
> >
> Filmen hedder hedder Braindead i USA, men i Europa går den under titlen
> "Dead Alive".

På min VHS står der nu også Braindead (købt i DK, danske undertekster).

Mvh,

Anders

Fra : Prankster Kineses

Dato : 15-10-02 09:50

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Filmen hedder hedder Braindead i USA, men i Europa går den under titlen
> "Dead Alive".
>

> "I kick ass for the lord!"

Det er omvendt. "Dead Alive" er det amerikanske klip.

Kasper

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-10-02 14:25

> Det er omvendt. "Dead Alive" er det amerikanske klip.
>
> Kasper

h sorry, huskede forket. Du har ret. Laserdisken hedder nemlig Dead Alive.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-10-02 16:17

der osse flere forskellige covers til Braindead, men det er jo ikke
usædvanligt og mht Night, Dawn og Day of the Dead så er det den bedste
zombiee trilogy ever lavet af mesteren selv - Romero og jeg gyser ved tanken
om et remake!... derimod ville jeg meeeeget gerne se den sagnsomspunde
alternative slutning... som sikkert ikke findes - Romero selv ved det vist
ikke engang, men manuskriptet var skrevet!... istedet for at flyve væk
begår vores helt og heltinde kollektivt selvmord!...hmmm snart tiden at tage
dem alle i træk!... igen

sniper_Nolight

Fra : Morten DH

Dato : 15-10-02 19:07

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke engang, men manuskriptet var skrevet!... istedet for at flyve væk
> begår vores helt og heltinde kollektivt selvmord!...hmmm snart tiden at

God ide; men jeg tror jeg venter et halvt års tid endnu til Anchor Bay
udgiver hvad jeg håber bliver de definitive udgaver af Dawn og Day på DVD...
men jeg kunne jo selvfølgelig også lige slutte min laserdisc til og give
Dawn et spin, det er jo flere år siden sidst...