TDK ADSL abonnement og e-mail konto ?
Fra : Michael Olesen

Dato : 17-01-01 18:17

Hej,
Jeg har lige fået TDK NetExpres. Medfølgende er en værdikupon som er gyldig
i ét år og som man skal bruge til at koble sig op med (brugernavn+kodeord).
Og så skal man åbenbart online registrere sig, om så står der på online
registreringssiden:
"Produktblad for Opasia Standard Internetabonnement

Oprettelse: Gratis

Abonnement: 3 måneder Kr. 149,- (inkl. moms) eller 12 måneder Kr. 499,-
(inkl. moms)"

Men så er det lige jeg tænker: Når jeg nu betaler 499,- mdr for NetEkspres
så skal jeg vel ikke også betale for dette abonnement ???
Og hvad med en e-mail adresse ? Er der ikke en inkluderet i mit NetEkspres
abonnement ?

--
Mvh. Michael Olesen
michael@olesen.as

Fra : Sune

Dato : 17-01-01 18:19

On Wed, 17 Jan 2001 18:16:59 +0100, "Michael Olesen"
<michael@olesen.as> wrote:

> [...]
>så skal jeg vel ikke også betale for dette abonnement ???
>Og hvad med en e-mail adresse ? Er der ikke en inkluderet i mit NetEkspres

"Abonnementspriserne er alle inklusiv et Tele Danmark Opasia
abonnement, som dog afregnes på separat regning fra Tele Danmark
Internet."

Mvh
Sune

Fra : Michael Olesen

Dato : 17-01-01 19:11

Hej Sune,
Hvis jeg forstår dette rigtigt så skal jeg altså betale for et abonnment ud
over mit NetEkspres ?
Du skriver at det er incl. et abonnement som afregnes på en seperat regning
? Og så er der jo flere forskellige abonnementsformer hvis man skal altså
skal have et abonnement ?

--
Mvh. Michael Olesen
michael@olesen.as

Fra : Sune

Dato : 17-01-01 19:20

On Wed, 17 Jan 2001 19:11:01 +0100, "Michael Olesen"
<michael@olesen.as> wrote:

> [...]
>? Og så er der jo flere forskellige abonnementsformer hvis man skal altså

Det du betaler er:

Til TDK: Abonnementspris pr. md MINUS Opasia abonnement
Til TD@ : Opasiaabonnement.

= 499 kr ialt pr. md.

Mvh
Sune

Fra : Spacer Gif

Dato : 19-01-01 21:51

Betyder det at man kan have et andet end et opasiaabonnement? Et hos CC
feks? -hvorfor er der ikke bare en pris -Netexpress = 349 kr/mdr Finito?