iPod løber tør for strøm
Fra : Zorilla

Dato : 14-10-02 16:10

Hej,

er det min iPod der er noget galt med eller taber i andres også meget strøm
når man ikke bruger den ?
Jeg havde max brugt den 2 timer i fredags, fuldt opladet. I weekenden lå den
bare slukket på bordet uden at blive brugt overhovedet.
I morges da jeg så skulle bruge den på vej til arbejde, så var der ingen
strøm, jo dvs. sige 5-10 min. så gav den op. Er det normalt ? Jeg har
bemærket at hvis den er fuldt opladet og jeg fx bruger den 1-2 timer, så
sker der ikke meget med batterimåleren, det virker derfor om det er den
længerevarende dvale der tapper strømmen.

Kommentarer imødekommes

mvh
Peter

Fra : Dennis

Dato : 14-10-02 16:13

On 14/10/02 17:09, in article
s8Bq9.106957$Qk5.4602604@news010.worldonline.dk, "Zorilla"
<ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> sker der ikke meget med batterimåleren, det virker derfor om det er den
> længerevarende dvale der tapper strømmen.

Har du opdateret iPod softwaren til version 1.2.1?

http://www.apple.com/ipod/download/

/Højsholt

Fra : Zorilla

Dato : 14-10-02 17:32

"Dennis" <dennis@hojsholt.dk> wrote in message
> On 14/10/02 17:09, in article
>
> Har du opdateret iPod softwaren til version 1.2.1?
>
> http://www.apple.com/ipod/download/

Ja.

Peter

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 14-10-02 17:41

"Zorilla" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote in message
> [...]
> sker der ikke meget med batterimåleren, det virker derfor om det er den
> længerevarende dvale der tapper strømmen.

Det er helt sikkert SW'en. Der er sikkert ver. 1.2 i din. Der var en fejl
med at batteriet blev tømt for hurtigt. Det er rettet i version 1.2.1.

Til gengæld er der dukket en anden fejl op, nemlig at batteri indikatoren
nogen gange viser at batteriet er tomt. Det sker en gang i mellem, men efter
½ min. viser det så rigtigt igen.

Mvh. Lars