Dyrlæge
Fra : Jørgen

Dato : 14-10-02 12:27

Hej

Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge
her i Rødovre.

på forhånd tak

Jørgen

Fra : Bulldog

Dato : 14-10-02 20:36

"Jørgen" skrev d. 14-10-02 12:27 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge
> her i Rødovre.

Jeg kender ikke nogen i Rødovre, men Jeg kan varmt anbefale
dyrehospitalet i Valby (bag ved Silvan). Bruger dem selv og de er meget,
meget flinke og meget proffesionelle.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pernille

Dato : 15-10-02 14:24

"Jørgen" wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge
> her i Rødovre.
>
> på forhånd tak
>
> Jørgen

Hej Jørgen.

Jeg bruger selv Centrum Dyreklinik på Rødovrevej 210 og er meget
tilfreds.

Karin

Fra : Jørgen

Dato : 15-10-02 17:28

Tak

Er prisen den samme alle steder, ikke for at spare
det vigtigst er jo en god dyrlæge, men er der forskel ?

Jørgen

Fra : Bettina Svendsen

Dato : 15-10-02 14:36

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge
> her i Rødovre.

Hvis du er villig til at tage lidt længer end Rødovre, findes alletiders
dyrelæger hos "Bella Dyreklinik" ved bellahøj. Jeg kan varmt anbefale dem.

Mvh.

Bettina

Fra : Bettina

Dato : 16-10-02 07:23

"Bettina Svendsen" <spamtrap.april.2001@mikro.dk> wrote in message

> "Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvis du er villig til at tage lidt længer end Rødovre, findes alletiders
> dyrelæger hos "Bella Dyreklinik" ved bellahøj. Jeg kan varmt anbefale dem.

Helt enig.

Bettina

Fra : Jørgen

Dato : 16-10-02 16:06

Tak
men jeg har desvære ingen bil, kun en cykel

i må alle have en god dag/aften

hilsen
Jørgen og Nico

Fra : Jørgen

Dato : 18-10-02 06:15

Jeg fandt en god dyrlæge i går torsdag i Valby, den årlig vaccination kostet
kr. 350. han havde god tid
og havde dyre tjek.

Jørgen og Nico