Comp fryser
Fra : ghosT

Dato : 14-10-02 10:42

Efter jeg har spillet i openGL et par minutter fryser eller genstarter min
computer. Det er IKKE
fordi min PSU er for lille eller kortet bliver for varmt. Jeg har flashet
min BIOS med de nyeste
opdateringer og jeg har prøvet forskellige drivere til grafikkortet. Jeg har
læst at der skulle være problemer
ved at bruge nvidia kort og ECS motherboard sammen, men jeg har endnu ingen
løsning fundet på problemet...
Både motherboard og grafikkort virker med sikkerhed....
Er der nogen der kan komme med en løsning vil jeg blive en glad mand....

Computer specs.:

Motherboard: ECS K7VTA3
CPU : Athlon XP 1900+
Grafikkort : Daytona Geforce 4 TI 4200

M.v.h Lars

Fra : jørgen vorre

Dato : 14-10-02 15:14

prøv at sætte (graphics aperture size)ned til nået mindre end de 64 den står
til som standart.
jørgen

Fra : Ole

Dato : 14-10-02 19:13

Har du checket din RAM?

/Ole

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 14-10-02 19:47

Jeg havde præcis det samme problem med mit G4 ti4200.
Prøv at gå ind i bios.
Ændre AGP Driving control til "manuel"
Ændre AGP Driving strengh til "FF"
Det virkede for mig