ekstra skærmkort til beige G3
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-10-02 09:41

Jeg har en gammel Performa 6400 stående, hvor der sidder et ekstra
skærmkort, et Picasso. Kan det uden problemer flyttes over i min G3 (den
goe gamle beige 233). Jeg vil nemlig gerne have sat en lille skærm på til
paletter og den slags.

Frank Løkkegaard

'How did you go bankrupt?' Bill asked
'Two ways,' Mike said. 'Gradually and then suddenly.'
Ernest Hemingway: The Sun Also Rises

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-10-02 16:02

In article <fc.0073fb6b0490035f0073fb6b0490035f.49003ac@net.dialog.dk>,
"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg har en gammel Performa 6400 stående, hvor der sidder et ekstra
> skærmkort, et Picasso. Kan det uden problemer flyttes over i min G3 (den
> goe gamle beige 233).

Ja.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-10-02 16:56

newsspam4@mail.edlich.dk writes:
>Ja.

Herligt!
Ved du om der skal noget særligt sofware til, så skærmbilledet splitter på
den rigtige måde?

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-10-02 19:53

In article <fc.0073fb6b04905d480073fb6b0490035f.4905d54@net.dialog.dk>,
"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Herligt!

Ja, ikke sandt.

> Ved du om der skal noget særligt sofware til, så skærmbilledet splitter på
> den rigtige måde?

Du vil få mere glæde af kortet hvis du installerer driveren, men det er
ikke nødvendigt.
Du kan finde driveren hos Villagetronic. Kig efter en link, der hedder
noget i retning af "gamle produkter vi ikke supporterer mere".

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-10-02 21:42

> [...]
>Du kan finde driveren hos Villagetronic. Kig efter en link, der hedder
>noget i retning af "gamle produkter vi ikke supporterer mere".
Det er sguda lige før jeg vil overveje at anbefale Paven at kanonisere dig
til helgen
jeg finder driveren og glæder mig til at få fjernet alle de forp.....
paletter

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11
Mobil 40 33 23 64
E-mail fl@net.dialog.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-10-02 19:59

In article <fc.0073fb6b04907e930073fb6b0490035f.4907e9c@net.dialog.dk>,
"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Det er sguda lige før jeg vil overveje at anbefale Paven at kanonisere dig
> til helgen

Kommandovejen er lidt omvendt i mit tifælde.

> jeg finder driveren og glæder mig til at få fjernet alle de forp.....
> paletter

Det kan jeg sagtens forstå.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 15-10-02 20:40

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Kommandovejen er lidt omvendt i mit tifælde.

Det er dig der kanoniserer en helgen til pave??? ER du en flynder?

> Det kan jeg sagtens forstå.

Martin Eliza?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-10-02 20:57

In article <kkptubze1q.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Det er dig der kanoniserer en helgen til pave???

Ca.

> ER du en flynder?

En fladfisk? Nej.

> Martin Eliza?

Jeg er mere til den omvendte i dette tilfælde også.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 15-10-02 21:18

> En fladfisk? Nej.

Du har ikke en kone der hedder Ilsebil, så?

> Jeg er mere til den omvendte i dette tilfælde også.

Hvilken omvendt personage kender du? Og omvendt til hvad?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-10-02 21:32

In article <kk3cr7zcac.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Du har ikke en kone der hedder Ilsebil, så?

Øhm nej. Har du været på Christania for nyligt?

> Hvilken omvendt personage kender du? Og omvendt til hvad?

Kender du ikke Azile?

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-10-02 08:12

> Øhm nej. Har du været på Christania for nyligt?

Nejda. Blot dyrket den danske litteratur. »Min kone, Ilsebil, vil
hvad jeg ikke vil«.

> Kender du ikke Azile?

Næh. Hørt om Azeroth, og Azelea, og Azkaban, men ikke Azile.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-10-02 20:09

In article <kkznteluxc.fsf@mimer.null.dk>,

> Nejda. Blot dyrket den danske litteratur.

Skriver de virkelig også bøger derude nu?

> »Min kone, Ilsebil, vil hvad jeg ikke vil«.

Jeg var ikke klar over at du var gift.

> Næh. Hørt om Azeroth, og Azelea, og Azkaban, men ikke Azile.

Newbie. Azile er ligesom Eliza, bare med fornærmelser i stedet for
ligegyldigheder,

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-10-02 20:23

> Jeg var ikke klar over at du var gift.

Joh. Hun hedder dog ikke Ilsebil. Det gør hende dog i historien med
flynderen.

> Newbie. Azile er ligesom Eliza, bare med fornærmelser i stedet for
> ligegyldigheder,

Gad vide om det er den der er inden i de mest latrinære personer i
muddergruppen.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-10-02 20:48

In article <kkhefmyyr1.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Joh. Hun hedder dog ikke Ilsebil. Det gør hende dog i historien med
> flynderen.

Har du lyst til at dele ud af det du havde med hjem fra Staden?

> Gad vide om det er den der er inden i de mest latrinære personer i
> muddergruppen.

Det tror jeg ikke. Den var, i modsætning til de nævnte personer, ret
avanceret.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-10-02 20:53

> Har du lyst til at dele ud af det du havde med hjem fra Staden?

Næh, men du kan få en godnathistorie -
http://www.cute.dk/godteposen/godnathistorier/konenimuddergroeften.htm
- godnat!

> Det tror jeg ikke. Den var, i modsætning til de nævnte personer, ret
> avanceret.

Huserer den så her i gruppen?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-10-02 21:13

In article <kk8z0yyxcc.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Næh, men du kan få en godnathistorie -
> http://www.cute.dk/godteposen/godnathistorier/konenimuddergroeften.htm

Jeg troede først det var en fræk historie fordi der står "bvadr" hele
tiden - men så pudsede jeg mine briller.

> - godnat!

Tak, og i lige måde.

> Huserer den så her i gruppen?

Ja, men er i kill-filteret hos et par stykker.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk