Hvordan installerer man USB portene?
Fra : Dopedog

Dato : 13-10-02 23:33

Har lige geninstalleret Win XP Pro UK og inde i "Add Hardware" kommer USB
frem og jeg kan vælge at installere den, men når jeg skal vælge en driver
ved jeg jo ikke hvad og hvorfra der skal vælges ... har prøvet at sætte XP
cd'en i men der kunne den heller ikke finde noget...
Heller ikke på mit bundkorts driver-CD lå der noget der kunne bruges :(

-Ronnie

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-10-02 23:38

Dopedog wrote:
> [...]
> prøvet at sætte XP cd'en i men der kunne den heller ikke finde
> noget... Heller ikke på mit bundkorts driver-CD lå der noget der

Installer chipset driverne til dit motherboard.

-Sune

Fra : Dopedog

Dato : 14-10-02 12:03

> Installer chipset driverne til dit motherboard.
>
> -Sune

Har jeg lige prøvet ... duer stadig ikke

-Ronnie

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-10-02 15:23

Dopedog wrote:

> Har jeg lige prøvet ... duer stadig ikke
>
> -Ronnie

Bizart. Hvad er det mon for et motherboard?

-Sune

Fra : Dopedog

Dato : 14-10-02 17:36

> Bizart. Hvad er det mon for et motherboard?
>
> -Sune

Æh .. det er et
GA-7ZMM
AMD Athlon/Duron Socket A Processor
Motherboard

-Ronnie

Fra : o&u

Dato : 14-10-02 19:30

On Mon, 14 Oct 2002 18:36:22 +0200, "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote:

>Æh .. det er et
>GA-7ZMM
>AMD Athlon/Duron Socket A Processor
>Motherboard

Er usb enabled i bios ? Ellers installerer windows det jo ikke.

mvh

John

Fra : Dopedog

Dato : 14-10-02 22:56

> Er usb enabled i bios ? Ellers installerer windows det jo ikke.

Yepper ... det virkede også fint før jeg geninstallerede XP .. der sku jeg
faktisk slet ikke installere dem eller noget...

-Ronnie

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-10-02 01:32

Dopedog wrote:
> [...]

Snip

> GA-7ZMM
> AMD Athlon/Duron Socket A Processor
> Motherboard

Find ud af hvem der har lavet chipsettet og USB controlleren på dit
motherboard, det vil gøre det lettere for dig at installere de rigtige
drivere. Spørg f.eks en der har det samme motherboard hvad der står inde i
enhedshåndtering under USB portenes egenskaber.

-Sune