Stuebambus
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-10-02 21:16

Hej gruppe

Har fundet et sted at købe stuebambus - online. Til at starte med havde hun
det ikk på hjemmesiden/lager, men fik lavet en aftale med hende alligevel
*S*

Nu er der kommet bambus på hjemmesiden, så vil lige dele med jer *S*
Det er altså supert - fragtet lige til døren og så er man fri for at jagte
rundt for at købe stuebambus. (det er jo aldrig til at finde)

Kig her http://www.netflowers.dk/

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-10-02 23:18

In article <3da9dca3$0$32594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Joan
Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> [...]
> Det er altså supert - fragtet lige til døren og så er man fri for at jagte
> rundt for at købe stuebambus. (det er jo aldrig til at finde)

Fedt! Måske man skulle prøve noget variation fra kattegræsset - og
se om kræene kan brække sig på en ny måde *gg*

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-10-02 00:06

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Fedt! Måske man skulle prøve noget variation fra kattegræsset - og
> se om kræene kan brække sig på en ny måde *gg*

Jeg tør næsten love dig at det bliver en succes. Mine fik nye forsyninger
igår, og det så sådan ud:
http://makeashorterlink.com/?V20322912

Idag har planterne det sådan her:
http://makeashorterlink.com/?B22315912

Mærkeligt nok har ingen af kattene brækket sig........Endnu.

De er ellers vant til at have kattegræs stående, men det gider de næsten
ikke at røre, efter jeg er begyndt at købe bambus, så jeg vil helt sikkert
også benytte mig af Joans link

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-10-02 00:06

In article <aocthc$53i$1@sunsite.dk>, Katrine Nederby
<katnederby@hotmail.com> wrote:

> http://makeashorterlink.com/?B22315912

Hm - man skal åbenbart ikke gøre sig håb om, at den også _pynter_ lidt,
hva' *ggg*

Fra : Ann

Dato : 14-10-02 00:11

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tør næsten love dig at det bliver en succes. Mine fik nye forsyninger
> igår, og det så sådan ud:
> http://makeashorterlink.com/?V20322912

Hvor ER de bare dejlige (Misserne altså
Anede ikke at katte kunne spise bambus.....
Så lærte jeg også noget idag *grin*

--
M.V.H.

Ann Jensen
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !
Få kåret dit kæledyr til Dagens Dyr !

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-10-02 11:16

"Ann" <annsREMOVE@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ER de bare dejlige (Misserne altså

Taaak. Jeg er også dybt forelsket i hver eneste af dem *S*

> Anede ikke at katte kunne spise bambus.....
> Så lærte jeg også noget idag *grin*

Jeg anede det heller ikke, før jeg engang læste det herinde. Men jeg synes,
de er svære at finde - stuebambusserne. Jeg er kun stødt på dem et enkelt
sted i Århus (Gartnergården i Åbyhøj), og har så været fast kunde lige
siden.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Kate

Dato : 14-10-02 20:32

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> wrote in

> Jeg er kun stødt på dem et enkelt
> sted i Århus (Gartnergården i Åbyhøj), og har så været fast kunde
> lige siden.

her i Kbh har jeg altså også svært ved at finde dem. Nogle gange har
Føtex haft dem, men faktisk er jeg også stødt på dem i Ikea. Sidst jeg
købte blomster havde den lokale blomsterbiks nogle, jeg må nok derned
selvom hun altså tog 28 kr. stk.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 15-10-02 08:40

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> Føtex haft dem, men faktisk er jeg også stødt på dem i Ikea. Sidst jeg
> købte blomster havde den lokale blomsterbiks nogle, jeg må nok derned

Wow, hvis du er i området alligevel, har jeg købt stuebambus på Valby
Langgade i blomsterhandleren overfor Kvickly, der tager de 25 kr. for to.

Carsten Sørensen

Fra : Kate

Dato : 15-10-02 17:07

"Carsten Sørensen" <hwqt13001@sneakemail.com> wrote in

> Wow, hvis du er i området alligevel, har jeg købt stuebambus på
> Valby Langgade i blomsterhandleren overfor Kvickly, der tager de
> 25 kr. for to.

Det var godt nok også billigt, men så langt ind til byen kommer jeg nu
meget sjældent. Jeg vil da kigge i en anden Kvickly om de også skulle
ha' dem til den pris så.

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 15-10-02 16:44

På hjemmesiden løber prisen op i 30 kr. pr. stk. ved køb af 6 stk. (incl.
forsendelse). Så vil jeg da hellere købe dem hos min blomsterhandler... for
28 kr. pr. stk.
Mvh. Morten

Fra : Kate

Dato : 15-10-02 17:08

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> wrote in

> På hjemmesiden løber prisen op i 30 kr. pr. stk. ved køb af 6 stk.
> (incl. forsendelse). Så vil jeg da hellere købe dem hos min
> blomsterhandler... for 28 kr. pr. stk.
> Mvh. Morten

Det havde jeg faktisk ikke engang regnet på, men det kan jeg da godt se
ikke kan betale sig.
Jeg kigger i Kvickly som Carsten nævnte.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 17-10-02 08:48

> Jeg kigger i Kvickly som Carsten nævnte.

Nej nej, det er hos blomsterhandleren OVERFOR "min" Kvickly. I Kvickly har
jeg ikke set dem, desværre.

Carsten Sørensen

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 14-10-02 14:36

> Anede ikke at katte kunne spise bambus.....

Ork jo, mine katte æææææææælsker stuebambus. Desværre får de det ikke så
tit, da Harry har fået den ide, at sådan en ikke skal spises, den skal
klatres i. Og når den så vælter, skal den flås ud af potten og spredes over
gulvet *S*

Jeg må nok erkende, at mit temperament ikke altid lige står til det
royalistiske svineri, der kommer ud af sådan en behandling *S*

M.v.h.
Lise ( og misserne, der p.t. må nøjes med de sørgelige rester af en udtørret
bambus, men den er for kedelig at skille ad og får således lov til at være i
fred *S*)

Fra : Rollike

Dato : 14-10-02 05:23

> Idag har planterne det sådan her:
> http://makeashorterlink.com/?B22315912

Vildt!!!

*G* det er lidt synd for cæsar.. hans mor kan ikke finde ad af at vande
blomster... så bambussen tører altid ud!

Jeg kan se at du slet ikke har brug for at vande.. det kan du jo ikkenår!
*LOL*

Mange hislner
Mette

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-10-02 11:09

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blomster... så bambussen tører altid ud!
>
> Jeg kan se at du slet ikke har brug for at vande.. det kan du jo ikkenår!

Nej, og heldigvis, for jeg kan heller ikke holde liv i skidtet *g*. Jeg har
dog forsøgt mig med at vande dem dagligt i underskålen, og så holder
resterne sig grønne lidt længere, men en "genopblomstring" får de aldrig
*suk*

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-10-02 13:48

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> writes:

> *G* det er lidt synd for cæsar.. hans mor kan ikke finde ad af at vande
> blomster... så bambussen tører altid ud!

Du kan da bare bruge en skaal vand og et snoerrebaand som er i skaalen
og har enden i potten, saa vil planten selv suge vandet fra skaalen..
Du skal bare huske at klippe enden af snoerrebaandet..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Majer

Dato : 14-10-02 12:02

> Jeg tør næsten love dig at det bliver en succes. Mine fik nye forsyninger
> igår, og det så sådan ud:
> http://makeashorterlink.com/?V20322912

Vi har også taget et par billeder, sidst vi kom hjem med et par stuebambus.
Peter & Creyma går helt i selvsving, når vi har købt nogle nye. Og de bliver
også rippet totalt, ligesom hos jer!..

Billeder kan ses her:
http://makeashorterlink.com/?T1BE21912

Mange hilsner fra

Majer

www.majer.dk

Fra : Kate

Dato : 14-10-02 20:30

> http://makeashorterlink.com/?B22315912

Stort set sådan ser mine også ud når jeg køber for første gang ilang
tid, men hvis jeg finder et sted hvor de har flere så visner de altså
for mig. Jeg _kan_ ikke få dem til at holde ret længe.

Jeg kiggede så på linket og tænkte wow, det var billigt, men men men
jeg har bare ikke mulighed for at stille 15 planter op her

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-10-02 20:48

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kiggede så på linket og tænkte wow, det var billigt, men men men
> jeg har bare ikke mulighed for at stille 15 planter op her

Jamen Kate *S*
Du kan da nøjes med at bestille 6 stk af gangen

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kate

Dato : 14-10-02 21:51

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in

> Du kan da nøjes med at bestille 6 stk af gangen

Okay, den havde jeg lige overset. Eller er det da vist helt klart hvad
i får til de næste maaaaange kattetræf

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-10-02 21:25

> Jeg kiggede så på linket og tænkte wow, det var billigt, men men men
> jeg har bare ikke mulighed for at stille 15 planter op her
>
> --
> Kate

Jamen Kate
Der findes en meeeget enkel løsning på det: Flere katte! *G* Så skal de nok
sørge for at de ikke skal stå så længe *S*

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Kate

Dato : 14-10-02 21:50

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in

> Jamen Kate
> Der findes en meeeget enkel løsning på det: Flere katte! *G* Så
> skal de nok sørge for at de ikke skal stå så længe *S*

Naaaaaaaajjjjjjj, jeg tror 4 katte og 2 kaniner på ca. 43 kvm må vist
være nok, ikk'?

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-10-02 23:24

> [...]
> Det er altså supert - fragtet lige til døren og så er man fri for at jagte
> rundt for at købe stuebambus. (det er jo aldrig til at finde)

Mange tak for dette gode link! Det er endda rimelige priser hun holder
sig Har du prøvet at få stuebambus gennem denne butik? Kan man
betale pr efterkrav? eller *skal* man betale forud med Dankort?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-10-02 00:01

In article <3da9f29bb54d7@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Camilla Baird
<mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote:

> Mange tak for dette gode link! Det er endda rimelige priser hun holder
> sig Har du prøvet at få stuebambus gennem denne butik? Kan man
> betale pr efterkrav? eller *skal* man betale forud med Dankort?

Prøv at klikke ude til venstre på "Betaling" på forsiden.
Man kan også lave bankoverførsel eller betale på indbetalingskort, hvis
man bare ikke bestiller hele butikken på en gang

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-10-02 05:45

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse
> Mange tak for dette gode link! Det er endda rimelige priser hun holder
> sig Har du prøvet at få stuebambus gennem denne butik? Kan man
> betale pr efterkrav? eller *skal* man betale forud med Dankort?

Jeps har købt et par gange
Der følger et girokort med.

Har nogle store flotte stående - ja eller altså de var flotte *G* Neo kan
ikk styre sig, han guffer løs.

Men jeg siger god for den butik - jeg er ikke blevet snydt *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Maj-Britt

Dato : 14-10-02 07:04

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hun
> det ikk på hjemmesiden/lager, men fik lavet en aftale med hende alligevel

Taaaaaak Joan *juble* Nu slipper jeg for at suse rundt i alskens butikker
kun for at blive kigget på med undrende blikke, fordi ingen aner hvad jeg
snakker om ;-(

> Nu er der kommet bambus på hjemmesiden, så vil lige dele med jer *S*
> Det er altså supert - fragtet lige til døren og så er man fri for at jagte
> rundt for at købe stuebambus. (det er jo aldrig til at finde)

Vil straks bestille til misserne - som bod for at huset er fuldstændigt
uigenkendeligt pga. snarlig flytning *suk*

Mvh Maj-Britt

Fra : Katrine

Dato : 16-10-02 14:28

Hej

Jeg køber også altid stuebambus til mine katte - Ofte finder jeg dem i
Føtex i Aalborg, men det er vist ikke sæson for tiden. Jeg har også
problemer med at mine stuebambus dør, også selvom de ikke bliver rippet
så voldsomt af kattene. Nu har jeg lært af min svigermor at stuebambus
ikke må tørre ud. Er der andre der ved noget om pasning og pleje af
stuebambus - Det er med at få dem til at holde så længe som muligt.

Hilsen Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-10-02 15:02

"Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:jGdr9.113426

Nu har jeg lært af min svigermor at stuebambus
> ikke må tørre ud. Er der andre der ved noget om pasning og pleje af
> stuebambus - Det er med at få dem til at holde så længe som muligt.

Ja de tåler ikke direkte sollys.

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kate

Dato : 16-10-02 15:44

> "Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nu har jeg lært af min svigermor at stuebambus
>
> Ja de tåler ikke direkte sollys.
>
> Hilsen
> Joan

Okay, ja så har jeg da gjort det galt også. Dennegang har jeg ellers
vandet efter alle kunstens regler, men den har stået i køkkenvinduet.
Nå, den næste må så ha' en mørkere krog at stå i.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 17-10-02 09:02

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message
> Ja de tåler ikke direkte sollys.

Hmm jeg har bare vandet mine rigeligt (som jeg fik at vide første gang, det
er vist næsten umuligt at vande dem for meget) men de når altså ikke at dø
af sollys her... :)

Carsten Sørensen